چگونه براي وبلاگ خود بازاريابي كنيد

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

چگونه براي وبلاگ خود بازاريابي كنيد

۱۲ بازديد

چگونه براي وبلاگ خود بازاريابي كنيد

اگر واقعاً مي خواهيد در وبلاگ خود موفق باشيد، بايد يك استراتژي بازاريابي وبلاگ ايجاد كنيد. چگونه مي توانيد در مورد وبلاگ خود صحبت كنيد و يك استراتژي تنظيم كنيد؟ اهداف خود را تعيين كنيد به ياد داشته باشيد كه ابتدا بايد اهدافي را تعيين كنيد. به عنوان مثال، اگر مي خواهيد بينندگان خود را …

چگونه براي وبلاگ خود بازاريابي كنيد https://hillbilly.ir/چگونه-براي-وبلاگ-خود-بازاريابي-كنيد/ https://hillbilly.ir/چگونه-براي-وبلاگ-خود-بازاريابي-كنيد/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 26 Nov 2021 02:37:11 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18556

چگونه براي وبلاگ خود بازاريابي كنيد

اگر واقعاً مي خواهيد در وبلاگ خود موفق باشيد، بايد يك استراتژي بازاريابي وبلاگ ايجاد كنيد. چگونه مي توانيد در مورد وبلاگ خود صحبت كنيد و يك استراتژي تنظيم كنيد؟ اهداف خود را تعيين كنيد به ياد داشته باشيد كه ابتدا بايد اهدافي را تعيين كنيد. به عنوان مثال، اگر مي خواهيد بينندگان خود را …

چگونه براي وبلاگ خود بازاريابي كنيد

اگر واقعاً مي خواهيد در وبلاگ خود موفق باشيد، بايد يك استراتژي بازاريابي وبلاگ ايجاد كنيد. چگونه مي توانيد در مورد وبلاگ خود صحبت كنيد و يك استراتژي تنظيم كنيد؟

اهداف خود را تعيين كنيد

به ياد داشته باشيد كه ابتدا بايد اهدافي را تعيين كنيد. به عنوان مثال، اگر مي خواهيد بينندگان خود را در 90 روز 1000 بازديد در روز افزايش دهيد، اين هدف خوبي است. اما، شما بايد نحوه انجام آن را در آن هدف بگنجانيد. مثلا، با تبليغات، انتشار روزانه وبلاگ‌هاي مرتبط در اين 90 روز و اشتراك‌گذاري آن‌ها در ايميل و ليست تماس‌ها در رسانه‌هاي اجتماعي، بازديدهاي روزانه‌ام را در 90 روز به 1000 بازديد خواهم رساند.»

مخاطبان خود را بشناسيد

اگر ندانيد مخاطبانتان چه كساني هستند، ايجاد محتواي مرتبط، دانستن راه‌حل‌هايي براي فروش به آن‌ها و نحوه دستيابي به مخاطبانتان دشوار خواهد بود. براي مطالعه مخاطبان خود وقت بگذاريد و يك (يا چند نفر) ايجاد كنيد تا بدانيد براي چه كسي چيزي خلق كرده ايد.

نقطه اصلي را تعريف كنيد

وقتي با آن اطلاعات آماده شديد، شروع به نوشتن ايده در مورد موضوع كنيد. ممكن است به پنج دسته يا كمتر بمانيد كه كبد از بين آنها زنده بماند. به اين ترتيب، مي توانيد وبلاگ خود را محدود و نه خيلي گسترده نگه داريد و علاقه مخاطبان خود را حفظ كنيد.

يك تقويم محتوا ايجاد كنيد

اكنون كه ايده اي از موضوع داريد، مي خواهيد يك تقويم محتوا ايجاد كنيد تا وقتي آماده شديد بتوانيد فقط به تقويم نگاه كنيد و آن را ايجاد كنيد. وقتي آماده نوشتن هستيد، يا زماني كه ايده هاي خود را براي نويسنده خود ارسال مي كنيد، يا زماني كه به دنبال PLR هستيد، نمي خواهيد نااميد شويد.

يك فرآيند ارتقاء ايجاد كنيد

شما نمي خواهيد چيزي را ناديده بگيريد، بنابراين فهرستي از تمام كارهايي كه براي تبليغ هر پست وبلاگي كه منتشر مي كنيد بايد انجام دهيد. به عنوان مثال: ليست هاي ايميل، رسانه هاي اجتماعي، گروه ها، تبليغات و غيره.

جالب هست

اگر به جايگاه و مخاطبان خود علاقه مند هستيد، علاقه بيشتري به يادگيري در مورد موضوع و مخاطبان خود خواهيد داشت. اين بدان معناست كه ايجاد محتوا (يا ايده هاي محتوا براي ديگران) براي شما آسان تر خواهد بود.

نااميد نشو

وبلاگ نويسي براي يك كسب و كار بخشي از فرآيند به دست آوردن مشتريان بلند مدت است. يك شبه نمي شود. برخي از افراد قبل از اينكه متوجه شوند بايد به طور منظم به مدت يك سال وبلاگ بنويسند، اما اگر جايگاهي را براي مخاطبان خود انتخاب كنيد و آنها را به طور مناسب هدف قرار دهيد، اين اتفاق خواهد افتاد. نااميد نشو.

كانال هاي مختلف بازاريابي را شناسايي كنيد

اگر از كانال‌هاي بازاريابي مختلفي كه داريد و مرتبط با جايگاه شما هستند (مانند همه شبكه‌هاي اجتماعي كه بايد به آنها بپيونديد، بازاريابي ايميلي، فرصت‌هاي تبليغاتي، اكشن زنده و غيره) اطلاعي نداريد، ممكن است در برداشتن كلمه مشكل داشته باشيد. به دنبال آزادي خود باشيد

https://hillbilly.ir/چگونه-براي-وبلاگ-خود-بازاريابي-كنيد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.