دقيقاً بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي چيست؟

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

دقيقاً بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي چيست؟

۴ بازديد

دقيقاً بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي چيست؟

“SMM اهداف بازاريابي اينترنتي و سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند Digg ، Flickr ، MySpace ، YouTube و بسياري ديگر را گرد هم آورده است. اهداف SMM براي هر شركت يا سازمان متفاوت خواهد بود ، اما بيشتر آنها شامل نوعي بازاريابي ويروسي براي ايجاد ايده يا آگاهي از برند ، افزايش ديد ، …

دقيقاً بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي چيست؟ https://hillbilly.ir/دقيقاً-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-چ/ https://hillbilly.ir/دقيقاً-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-چ/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 06 Apr 2021 20:57:52 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing wikipedia https://hillbilly.ir/دقيقاً-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-چ/

دقيقاً بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي چيست؟

“SMM اهداف بازاريابي اينترنتي و سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند Digg ، Flickr ، MySpace ، YouTube و بسياري ديگر را گرد هم آورده است. اهداف SMM براي هر شركت يا سازمان متفاوت خواهد بود ، اما بيشتر آنها شامل نوعي بازاريابي ويروسي براي ايجاد ايده يا آگاهي از برند ، افزايش ديد ، …

دقيقاً بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي چيست؟

“SMM اهداف بازاريابي اينترنتي و سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند Digg ، Flickr ، MySpace ، YouTube و بسياري ديگر را گرد هم آورده است. اهداف SMM براي هر شركت يا سازمان متفاوت خواهد بود ، اما بيشتر آنها شامل نوعي بازاريابي ويروسي براي ايجاد ايده يا آگاهي از برند ، افزايش ديد ، و احتمالاً فروش يك محصول يا خدمات. SMM همچنين ممكن است شامل مديريت شهرت آنلاين باشد. اكثر جوامع آنلاين از روش هاي فروش مستقيم يا سخت فروش سنتي استقبال نمي كنند ، بنابراين يك كمپين موثر SMM براي اجراي صحيح به هوشمندي بيشتري احتياج دارد. بايد جامعه اي را كه مي خواهيد به آن دسترسي پيدا كنيد هدف قرار دهيد. “با پيامي كه دوست دارند ، برخي از روشهاي معمول براي انجام اين كار از طريق اطلاعات قابل اعتماد ، سرگرمي ، شوخ طبعي يا جنجال است.”

ويكي پديا ، 2007

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مي تواند به عنوان يك روش غير مستقيم براي بازاريابي تجارت شما تلقي شود. اين يك فرآيند قوي است كه از اصول سنتي بازاريابي براي برنامه هايي با اهداف اجتماعي استفاده مي كند كه در نهايت تجارت شما را از طريق كانال هاي رسانه هاي اجتماعي تقويت مي كند. بازاريابي شبكه هاي اجتماعي موج جديدي از بازاريابي اينترنتي است و مي توان آن را يك روش بازاريابي غيرمستقيم دانست. بازاريابي سنتي بر فروش فوري متمركز است و به اصل موضوع مي رسد. اين همان چيزي است كه ما هستيم ، اين همان كاري است كه ما انجام مي دهيم ، به همين دليل شما بايد محصول يا خدمات ما را بخريد و اكنون آن را بخريد. طول دوره هاي فروش سنتي در صنايع متفاوت است اما هدف هميشه يكسان است – بستن آن فروش.

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي همان هدف را دارد اما اهداف براي رسيدن به اين هدف كاملاً متفاوت است. به عنوان مثال سعي در فروش محصول يا خدمات خود در سايت هاي انجمن صنعت ، مذموم است. اين انجمن ها براي به اشتراك گذاري ايده ها ، دانش و شبكه وجود دارد. اكثر انجمن ها داراي يك بخش تبليغاتي جداگانه هستند كه شركت ها مي توانند هزينه تبليغات را پرداخت كنند. ايده شركت در انجمن ها اين است كه خود را به عنوان يك متخصص در زمينه خود معرفي كنيد. به اشتراك گذاشتن دانش خود و يادگيري از كساني كه در همان صنعت يا بازار هدف هستند ، شما و تجارت شما را آشكار مي كند.

اگر اطلاعات مفيدي ارائه دهيد ، نظرات سازنده ارائه دهيد و س appropriateالات مناسب بپرسيد ، براي مشتريان بالقوه ارزش قائل خواهيد شد و آنها در نهايت به دنبال ارزش بيشتري از شما خواهند بود. به طور طبيعي ، ارزش نهايي در محصول يا خدماتي است كه مي خواهيد بفروشيد. مشكلي كه در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي وجود دارد اين است كه براي دستيابي به نتيجه مطلوب – فروش – زمان و تلاش زيادي لازم است. بسياري از صاحبان مشاغل وقت اختصاص دادن به چيزي را ندارند كه نتايج فوري مورد نظر را ارائه ندهد (نظريه تأخير تأخير) يا اينكه دقيقاً بخاطر رويكرد غيرمستقيم به فروش و زمان مصرف در برابر گزينه هاي قدرتمند بازاريابي شبكه هاي اجتماعي مقاوم هستند. طول مي كشد تا نتايج را ببينيد.

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي هيچ تفاوتي با شبكه هاي اجتماعي آفلاين ندارد. هنگامي كه در يك نمايشگاه تجاري يا رويداد شركت شركت مي كنيد ، در يك محيط اجتماعي در حال شبكه سازي هستيد و نتيجه مطلوب افزايش مشتري شماست. شركت هايي كه حامي گشت و گذار در گلف ، گردش در شركت ها و ساير رويدادهاي اجتماعي هستند ، معمولاً از كارمندان ، مشتريان و مشتريان بالقوه دعوت مي كنند. اين سه گروه از مردم در اين حوادث چه مي كنند؟ آنها ارتباط برقرار مي كنند و ارتباط برقرار مي كنند. اگرچه برخي ممكن است در چنين رويدادهايي دوستي ايجاد كنند ، اما علت اصلي و هدف نهايي چنين رويدادهايي افزايش خط پايين است – يعني سود شركت.

اينترنت از طريق وبلاگ ها ، انجمن ها ، انجمن ها و البته تعداد زيادي از سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك ، Bebo ، Dzone ، Gather ، Ryze ، Squidoo ، Tagged ، Xing و بسياري موارد ديگر منابع ارتباطي بي نظيري را فراهم مي كند. مفهوم ارتباطات نيز همين است. سيستم عامل ها بزرگتر و نمايي مختلفي دارند. تعداد زياد سايت ها مي تواند گيج كننده باشد (http://traffikd.com/social-media-website/) ، بنابراين بهتر است كه شبكه هاي رسانه اجتماعي خود را بر روي سايت هاي خاص صنعت خود و همچنين برخي از سايت هاي عمومي بزرگتر و پركاربرد مانند فيس بوك ، Plaxo ، Linkedin و غيره متمركز كنيد. مانند LinkedIn و Plaxo بيشتر تجارت محور است – اما اين يك ترجيح شخصي است. براي من ، نمايه فيس بوك من حاوي اطلاعات و عكس هايي است كه بيشتر از شركاي تجاري مربوط به دوستان و خانواده است ، اما كساني هستند كه مخالف هستند. باز هم ، اين يك موضوع ترجيحي شخصي است.

براي اهداف بحث ، بياييد به بازاريابي سنتي (يا مستقيم) به عنوان يك كانال ارتباطي يك طرفه و بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي به عنوان يك كانال ارتباطي دو طرفه فكر كنيم. در بازاريابي سنتي ، ممكن است يك شركت براي شما ايميل يا ايميل مستقيم بفرستد ، يا ممكن است يك آگهي در يك مجله مشاهده كنيد. اين نوع كمپين هاي بازاريابي هزينه زيادي براي شركت در بر دارد و هميشه منجر به فروش زياد نمي شود. اكنون شركت در مكالمات دو طرفه در انجمن ها ، وبلاگ ها و ساير سايت هاي شبكه هاي اجتماعي را در نظر بگيريد. شما به عنوان نماينده تجارت خود ، با مشتريان بالقوه خود “مكالمه” مي كنيد و اميدوارم محتواي ارزشمندي ارائه دهيد (محتوا در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي سلطان است). با گذشت زمان ، شما و كسب و كارتان بيشتر به چشم خواهيد آمد (با افزايش حضور آنلاين) ، اعتبار و ارزش شما افزايش مي يابد و با گذشت زمان ، مشتريان بالقوه شما مي دانند شما كي هستيد ، ارزش آنچه مي فروشيد و جايي كه شما را پيدا مي كنيد. .

من هميشه دوست دارم خودم را جاي شخص مقابل بگذارم تا بفهمم از كجا آمده است. من قبل از ورود به اينترنت چيزي خريداري نمي كنم تا هرچه در مورد محصول يا خدمتي كه قصد خريد آن را دارم ، پيدا كنم. من مرورها و همچنين آنچه در مورد يك محصول يا خدمات رقابتي گفته مي شود را مي خوانم. با گفتن اين جمله ، چرا بايد انتظار داشته باشم كه بقيه چنين كاري نكنند؟ اگر با اين اصطلاحات به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي فكر كنيد ، ممكن است ارزش آن براي شما بيشتر آشكار شود ، البته اين يك پروسه زمانبر است.

بايد توجه داشت كه شبكه هاي اجتماعي از مخاطبان بزرگ ، وفادار و جذاب تشكيل شده اند. بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مي تواند به سود هر شغلي بي نظير برسد زيرا مكمل مارك تجاري شما (يك موضوع بسيار مهم در نوع خود) ، تجارت آنلاين و نمايه شما است. با اين حال ، بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي زمان و فداكاري جدي مي خواهد ، اما بازدهي نهايي كه دريافت خواهيد كرد ارزش زماني را كه صرف مي كنيد ، است.

خواه صاحب مشاغل ارزش بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي را بپذيرد يا خير ، از اين واقعيت كه اينترنت مرز جديد بازاريابي است ، گريزي نيست. شبكه هاي اجتماعي زندگي خود را به خود اختصاص داده اند و اگر هنوز سوار گاري نشده ايد ، قايق را گم مي كنيد. بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مي تواند به سود هر شغلي بسيار مفيد باشد زيرا مكمل برند ، تجارت و نمايه آنلاين شماست.

https://hillbilly.ir/دقيقاً-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-چ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.