يك دوشنبه سايبري واقعي

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

يك دوشنبه سايبري واقعي

۷ بازديد

يك دوشنبه سايبري واقعي

همه آنها را شنيده ايد – Cyber ​​Monday ، eDay ، dMonday و xMonday با هم تركيب شدند. اما آيا واقعيت تبليغات تبليغاتي درستي است يا اين روزها توسط خرده فروشان اينترنتي و شركت هاي بازاريابي اينترنتي ابداع شده است؟ طبق محاسبات ما ، برخي از حقايق براي اين اعتياد به مواد مخدر وجود دارد. …

يك دوشنبه سايبري واقعي https://hillbilly.ir/يك-دوشنبه-سايبري-واقعي/ https://hillbilly.ir/يك-دوشنبه-سايبري-واقعي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 10 May 2021 04:19:34 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing expert denver https://hillbilly.ir/يك-دوشنبه-سايبري-واقعي/

يك دوشنبه سايبري واقعي

همه آنها را شنيده ايد – Cyber ​​Monday ، eDay ، dMonday و xMonday با هم تركيب شدند. اما آيا واقعيت تبليغات تبليغاتي درستي است يا اين روزها توسط خرده فروشان اينترنتي و شركت هاي بازاريابي اينترنتي ابداع شده است؟ طبق محاسبات ما ، برخي از حقايق براي اين اعتياد به مواد مخدر وجود دارد. …

يك دوشنبه سايبري واقعي

همه آنها را شنيده ايد – Cyber ​​Monday ، eDay ، dMonday و xMonday با هم تركيب شدند. اما آيا واقعيت تبليغات تبليغاتي درستي است يا اين روزها توسط خرده فروشان اينترنتي و شركت هاي بازاريابي اينترنتي ابداع شده است؟ طبق محاسبات ما ، برخي از حقايق براي اين اعتياد به مواد مخدر وجود دارد.

در صورتي كه يك سال گذشته در زير صخره اي پنهان شده ايد – يا اينكه به راحتي در آن فروشگاه هاي سنتي خريد كرده ايد ، آن را چه ناميده ايد – Cyber ​​Monday نام هوشمندانه اي براي دوشنبه بعد از روز شكرگذاري هنگام خرده فروشي آنلاين است قرار است فروش بيشتر باشد. Shop.org اين اصطلاح را در سال 2005 ابداع كرد و ادعا كرد كه افزايش فروش آنلاين به دليل خريد افرادي است كه از اينترنت با سرعت بالا در دفتر خود خريد مي كنند. اگرچه اين آمار اشتباه بود (دوشنبه سايبري 05 ‘نهمين روز براي صرف هزينه هاي آنلاين بود) ، اين بالاترين روز براي ترافيك خرده فروشي بود ، و اين باعث ناراحتي رئيسان در همه جا شد.

پس از اطلاع از پايين بودن حساب هاي Shop.org ، مردم سعي كردند دوشنبه “واقعي” سايبري را پيش بيني كنند. يك بار ديگر ، حدس ها اشتباه بود ، اما آنها موفق به ايجاد نام هاي كميك برابر شدند. برخي حدس مي زنند كه 4 دسامبر ، كه تعجب آور نيست eDay ناميده مي شود ، سودآورترين خرده فروشان آنلاين خواهد بود زيرا مصرف كنندگان از دوشنبه سايبر “خريد” مي كنند – معاملات را بررسي مي كنند ، قيمت ها را مقايسه مي كنند – سپس براي خريد يك هفته منتظر مي مانند. پس از آمد و شد eDay ، و خرده فروشان اوج فروش مورد انتظار خود را مشاهده نكردند ، بدون شك يك روز ديگر “تاريخ تحويل دوشنبه” يا “دوشنبه” در نظر گرفته شد. خرده فروشان فكر مي كردند اين دوشنبه بيشترين فروش را خواهد داشت زيرا دو هفته قبل از كريسمس زمان كافي براي دريافت نرخ حمل و نقل استاندارد در سفارشات بود. براي كساني كه معطل مي شوند و نگراني هاي مالي كمتري دارند ، پيش بيني افزايش فروش براي 18 دسامبر “xMonday” خوانده شده است.

به نظر مي رسد كه اگر فردي نتواند از مراجعه به فروشگاه واقعي زحمت بكشد ، آن شخص نمي تواند زحمت خود را براي انجام زود هنگام خريد تعطيلات بگذارد. به طور كلي ، SearchAdNetwork ، يك آژانس بازاريابي موتور جستجوي مستقر در دنور ، دوشنبه 18 دسامبر يا xMonday بيشترين افزايش در درآمد روزانه را يافت. افراد فهميدند كه هنوز هم مي توانند به موقع براي روز بزرگ سفارش بگيرند. آنها فقط بايد هزينه حمل و نقل بيشتري بپردازند. هجدهم نيز تقريباً در زماني است كه اكثر مردم پاداش كريسمس خود را دريافت مي كنند و اين باعث مي شود كمي بيشتر هزينه كنند. DMonday دومين روز متوسط ​​درآمد بود. اين خريداران گمشده كمي نسبت به همتايان خريد xMonday خود مقرون به صرفه بودند.

نمايندگي رسانه اي SearchAdNetwork روند جالبي را در فصل خريد تعطيلات نشان داده است – همه دوشنبه ها و سه شنبه ها روزهاي پردرآمد بوده اند. در سالهاي گذشته ، خريداران قرار بود تا پايان آخر هفته منتظر بمانند تا از ارتباطات اينترنتي پرسرعت در دفتر استفاده كنند. با تفاهم بيشتر افراد در اينترنت در اينترنت با سرعت بالا ، اين تعبير باطل مي شود. دليل واقعي اين افزايش فروش آنلاين در ابتداي هفته ممكن است اين باشد كه افراد در محل كار خود از رايانه استفاده مي كنند تا اعضاي خانواده نتوانند آنچه را مي خواهند ببينند يا سابقه را بررسي كنند. پس از بحث درباره ليست آرزوها در آخر هفته ، والدين ممكن است سعي كنند با خريد آنلاين از دفتر ، بچه هاي گربه سان را پشت سر بگذارند.

بيشترين درصد بازدهي براي تبليغات روزانه آماري بود كه يك شركت بازاريابي موتور جستجوگر دنور در بين تمام مشتريان خرده فروشي خود سازگار يافت. آنقدر تكان دهنده نيست كه در يك روز آشنا هفته – دوشنبه 11 دسامبر يا دوشنبه اتفاق افتاد. با كمال تعجب ، dMonday بيشترين هزينه براي تبليغات نبوده و همچنين در بين ده مشتري برتر مشتريان قرار نگرفته است. با توجه به اينكه dMonday نيز پردرآمدترين روز نبود ، اين نتيجه قطعاً جذاب است. به نظر مي رسد كه خريداران بيشتر از اينكه به اولين تبليغ ارائه شده توسط موتورهاي جستجو تمايل داشته باشند ، در اين روز تلاش بيشتري را براي جستجوي موارد مورد نظر خود انجام دهند. يا ، ROAS بالاتر را مي توان به عنوان موج اول فرايند تفكر “اه بدون خريد هدايا اكنون” توضيح داد.

گزارش هاي SearchAdNetwork روند جالب ديگري را نشان مي دهد – 26 دسامبر براي هر مشتري خرده فروشي يك روز سود غيرمعمول بود. SAN چندين نظريه درباره افزايش فروش پس از كريسمس دارد. برخي از آنها براساس داده هاي واقعي ، برخي ديگر مبتني بر دانش محصولات مشتريان ما و برخي ديگر مبتني بر تجارب در اهدا و دريافت هديه هستند. SAN معتقد است كه بسياري از مردم لوازم و كالاهاي رايگان آنلاين را براي كالاهايي كه هديه مي گرفتند خريداري مي كردند. شواهد محكمي از اين حدس بر اساس متوسط ​​حجم سفارش در تاريخ 26 دسامبر وجود دارد – اگرچه تعداد سفارشات بيشتري وجود داشت ، اما مقدار متوسط ​​هزينه شده براي هر سفارش اندك بود. اين بدان معني است كه افراد كالاهاي بسيار گران را خريداري نكرده اند. در عوض ، آنها تمام بخشهاي سرگرم كننده و لازم را براي دريافت هداياي بزرگتر مي خواستند. دليل ديگر اين درآمد بيشتر ممكن است اين باشد كه مردم آنچه را كه مي خواستند براي كريسمس دريافت نكردند و تصميم گرفتند امور را به دست خود بگيرند. يا ، آنها از پولي كه به عنوان هديه دريافت مي كردند براي خريد آنلاين اقلام استفاده مي كردند.

مشتري متخصص تجهيزات تناسب اندام در روز كريسمس با افزايش فروش روبرو شد. اين افزايش ممكن است به دليل احساس خجالتي بودن و نامناسب بودن افراد بعد از خوردن يك جشن عيد بزرگ باشد. باز هم مي گويم اين فروش ممكن است به اين دليل باشد كه مردم پولي را كه به عنوان هديه دريافت كرده اند خرج مي كنند. دادن تردميل به كسي براي كريسمس ممكن است توهين آميز باشد ، حتي اگر از او خواسته شود. بنابراين ، ممكن است عزيزان در عوض پول اهدا كرده باشند تا گيرنده بتواند تناسب اندام خود را خريداري كند.

طبق comScore ، در فصل تعطيلات 2006 ، 26 درصد در مقايسه با سال 2005 ، هزينه هاي تجارت الكترونيكي افزايش يافته است. تاكنون ثابت شده است كه Cyber ​​Monday در فروش خرده فروشي آنلاين بي اعتنا است. در سال 2006 ، SearchAdNetwork دريافت كه دوشنبه “واقعي” اينترنتي – اولين روز از بيشترين بازده فصل تعطيلات زمستاني اينترنت – 18 دسامبر است. اين در جايگاه دوم قرار گرفت و روزي كه بيشترين بازدهي را براي هزينه تبليغات ثبت كرد ، دوشنبه 11 دسامبر بود. اين داده ها نشان مي دهد كه به دليل راحتي خريد آنلاين ، مشتريان تا آخرين لحظه مطلق منتظر مي مانند تا خريد خود را انجام دهند حتي اگر اين به معناي صرف هزينه بيشتر در هزينه حمل و نقل باشد. گزارش هاي SearchAdNetwork همچنين افزايش درآمد متوسط ​​را در هر دوشنبه و سه شنبه نشان مي دهد.

اين روند در اوايل هفته الگوي خريد خريداران همراه با تمايلات سرزده كودكان را نشان مي دهد ، نشان مي دهد كه والدين منتظر كار هستند تا سريع و محرمانه هدايا را از خرده فروشان آنلاين سفارش دهند. شركت بازاريابي اينترنتي نيز در تاريخ 26 دسامبر هنگامي كه مردم براي خريد لوازم جانبي و اقلام رايگان هديه روز قبل خريداري مي كردند ، متوجه افزايش درآمد آنلاين شد. به طور كلي ، SearchAdNetwork افزايش چشمگيري در فروش و ROAS براي همه مشتريان داشته است. بدون ترديد ، دلايل زيادي وجود داشت كه خرده فروشان آنلاين و شركت هاي بازاريابي اينترنتي جشن مي گيرند و فصل تعطيلات 2006 را جشن مي گيرند.

https://hillbilly.ir/يك-دوشنبه-سايبري-واقعي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.