تلاش خوزستان و كهگيلويه براي مهار آتش در كوه‌هاي حاتم

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

تلاش خوزستان و كهگيلويه براي مهار آتش در كوه‌هاي حاتم

۵ بازديد

مجله آنلاين / خوزستان مدير منابع طبيعي و آبخيزداري خوزستان آخرين وضعيت كنترل آتش سوزي در كوههاي حاتم در مرز خوزستان و كوگيلا و بويراحمد را تشريح كرد. محمدتقي سجادي در مورد آتش سوزي در كوه هاي حاتم گفت: در اين منطقه وجود دارد. ” خوشبختانه آتش سوزي در خوزستان از روز سه شنبه كاملا …

تلاش خوزستان و كهگيلويه براي مهار آتش در كوه‌هاي حاتم https://online-mag.ir/2021/06/تلاش-خوزستان-و-كهگيلويه-براي-مهار-آتش-د/ مجله آنلاين Wed, 16 Jun 2021 21:42:59 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/06/تلاش-خوزستان-و-كهگيلويه-براي-مهار-آتش-د/ مجله آنلاين / خوزستان مدير منابع طبيعي و آبخيزداري خوزستان آخرين وضعيت كنترل آتش سوزي در كوههاي حاتم در مرز خوزستان و كوگيلا و بويراحمد را تشريح كرد. محمدتقي سجادي در مورد آتش سوزي در كوه هاي حاتم گفت: در اين منطقه وجود دارد. ” خوشبختانه آتش سوزي در خوزستان از روز سه شنبه كاملا …

مجله آنلاين / خوزستان مدير منابع طبيعي و آبخيزداري خوزستان آخرين وضعيت كنترل آتش سوزي در كوههاي حاتم در مرز خوزستان و كوگيلا و بويراحمد را تشريح كرد.

محمدتقي سجادي در مورد آتش سوزي در كوه هاي حاتم گفت: در اين منطقه وجود دارد. ” خوشبختانه آتش سوزي در خوزستان از روز سه شنبه كاملا مهار شد.

به گزارش مجله آنلاين ، وي افزود: “روز چهارشنبه ، تمركز عوامل بر روي كوگيلجه و بويراحمد بود.” بسياري از ماموران پس از پرواز چندين هلي كوپتر در هلي كوپتر نظامي و جمعيت هلال احمر به منطقه اعزام شدند. در حال حاضر ، آتش سوزي فقط در منطقه محدودي از شهر رانده در كوگيلجه و بويراحمد ادامه دارد.

مدير منابع طبيعي و آبخيزداري خوزستان گفت: “اميدواريم آتش به زودي كاملا مهار شود.”

سجادي گفت: روز چهارشنبه ، بخش هاي آتش نشاني در كهگيلويه و بويراحمد با استفاده از هليكوپتر و هلي كوپتر آب را براي تأمين انرژي هليكوپترها پاشيدند.

وي اظهار داشت: 83٪ سرزمينهاي اين كشور مناطق طبيعي و سرشار از منابع هستند. تأسيسات مورد استفاده در فعاليت هاي اطفا fire حريق در جنگل ها و مراتع به دليل صعب العبور بودن در درجه اول تجهيزات سبك و منفردي هستند. به يك معنا عبور از صحنه دشوار است.

مدير منابع طبيعي و آبخيزداري خوزستان كه در اين برنامه تلويزيوني صحبت كرد ، افزود: امسال پايگاه هاي اطفا حريق در سه منطقه استان خوزستان تعريف شده است. طبق تفاهم نامه اي كه بين سازمان جنگل ها و وزارت دفاع امضا شده است ، هر زمان مدير اداره منابع طبيعي ايالت اعلام مي كند كه يك بالگرد اسپرينكلر بايد ارسال شود ، بالگرد از نزديكترين پايگاه به ايالت ارسال مي شود. البته در بسياري از موارد مكان مناسبي براي فرود هلي كوپتر وجود ندارد. براي فرود هلي كوپتر در ارتفاعات محدوديت هايي وجود دارد كه مي تواند اطفا fire حريق را به تأخير بيندازد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.