رسانه هاي اجتماعي و مارك تجاري: مزاياي نام تجاري چتر
حقيقت آشكار در مورد بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي اين واقعيت است كه بازار با سرعت زيادي در حال حركت است. رسانه هاي اجتماعي مقياس عظيمي را ايجاد مي كنند. مقياس منجر به صعود عظيمي شده است كه امروز در بازار شاهد هستيم. راه ايجاد يك برند رسانه هاي اجتماعي اين است كه محصول خود …
رسانه هاي اجتماعي و مارك تجاري: مزاياي نام تجاري چتر https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-و-مارك-تجاري-مزاياي-ن/ https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-و-مارك-تجاري-مزاياي-ن/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 16 Jun 2021 13:16:18 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-و-مارك-تجاري-مزاياي-ن/
رسانه هاي اجتماعي و مارك تجاري: مزاياي نام تجاري چتر
حقيقت آشكار در مورد بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي اين واقعيت است كه بازار با سرعت زيادي در حال حركت است. رسانه هاي اجتماعي مقياس عظيمي را ايجاد مي كنند. مقياس منجر به صعود عظيمي شده است كه امروز در بازار شاهد هستيم. راه ايجاد يك برند رسانه هاي اجتماعي اين است كه محصول خود …
رسانه هاي اجتماعي و مارك تجاري: مزاياي نام تجاري چتر
حقيقت آشكار در مورد بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي اين واقعيت است كه بازار با سرعت زيادي در حال حركت است. رسانه هاي اجتماعي مقياس عظيمي را ايجاد مي كنند. مقياس منجر به صعود عظيمي شده است كه امروز در بازار شاهد هستيم. راه ايجاد يك برند رسانه هاي اجتماعي اين است كه محصول خود را در اولويت قرار دهيد. اندازه بازار باعث رشد آن مي شود. اين بدان معني است كه محصول دوباره نصب مي شود. با ادامه نام تجاري ، ترميم فضاي جديدي ايجاد مي كند. به عنوان مثال تعريف صنعت خودرو است. دو بزرگ مرد اين دوران هنري فورد از شركت فورد موتور و بيلي دورانت بودند كه جنرال موتورز را تأسيس كردند. هر دو احساس مي كردند كه بازار اوليه به قيمت هاي پايين وابسته است. دورانت همچنين احساس كرد كه قيمت هاي پايين بايد سيگنال متغيري براي گروه هاي ديگر باشد. هنري فكر كرد اين قيمت اصلي است و با مدل T. مدلي در كلاس جهاني ايجاد كرد. براي مدتي شرط بندي درست بود و بازار وقت اضافه تكامل يافت. با پيشرفت دهه در سال 1910 ، طبقه متوسط توسعه يافت. با داشتن منابع زياد ، مردم چيزي جز قيمت پايين خودرو نمي خواهند. نابرابري درآمد اهداف مختلفي را براي خودرو تعيين كرده است. اين امر از طرق مختلف نياز به خودروهاي مارك دار را ايجاد كرده است. خوشبختانه براي جنرال موتورز ، بيلي دورانت اين مارك هاي مختلف را ايجاد كرد. در مدل جنرال موتورز ، Chevy سطح ورود افراد كم درآمد است. Ponitac سطح بعدي است. طراحي شده براي افرادي كه شغل خود را شروع مي كنند و اولين تبليغ را دريافت مي كنند. براي Oldsmobile متوسط. براي اين افراد ، آنها به سرعت مي دانند كه بيوك وجود دارد. و سرانجام ، براي كساني كه اين كار را كرده اند ، يك كاديلاك وجود دارد. من فكر مي كنم مدل GM مدلي است كه بايد در بازاريابي اجتماعي مدرن دنبال شود. گروههاي مختلف درآمدي توليد خود را متفاوت تعريف مي كنند. مارك ها به آنها كمك مي كند تا خودشان را تعريف كنند. به اين اصطلاح چتر آغازين است. آنها مارك هاي مختلفي از محصولات هستند كه در رأس يك شركت قرار دارند. اين استراتژي به جنرال موتورز اين امكان را داد تا برتري ظاهراً بي نظير فورد را در دهه 1920 تسخير كرده و به يك مارك محبوب خودرو تبديل شود. داشتن يك مارك چتر چه فايده اي از داشتن مارك بزرگي مانند Model T دارد؟ مانند GM ، كتابخانه ها يك مزيت بزرگ است. در اعداد قدرتي وجود دارد. با بسياري از مارك ها ، مانند خانواده GM ، ارتباط بيشتري با مارك GM وجود دارد تا ماشين GM. مانند مورد جنرال موتورز ، هيچ ماركي نمي تواند كل بازار را كنترل كند. اين نبوغ آلبرت اسلون است. آلبرت اسلون بر اهميت بازاريابي به عنوان يك هدف ، توزيع ، تمايز و نام تجاري تأكيد كرد. كاملاً در تضاد با ادعاي آقاي فورد است كه مي توانيد هر رنگي را كه دوست داريد ، سياه داشته باشيد. تعدادي نشانه وجود دارد كه از انفجار مارك جلوگيري مي كند. در سال 1923 ، چندين شركت خودروسازي وجود داشت كه بيشتر آنها تحت يك مارك بودند. آقاي اسلون با چندين مارك تجاري توانست بازار را تقويت كند ، از تلاش شركت هاي كوچك براي گسترش برند و خروج از بازار جلوگيري كند و به GM اجازه دهد تا روي فورد تمركز كند.بسياري از مارك ها از وجهه تجاري خود محافظت مي كنند. همه مي دانند كه GM ها Chevy ، Ponitac ، Olds ، Buick و Cadillac هستند. هر اتومبيل به تصوير GM كمك كرد. مارك فورد تنها ماركي بود كه با فورد در مدل T. كار كرد. به عنوان تنها مارك ، آقاي اسلون توانست مدل T را به عنوان يك مارك “ساخته شده براي كشاورزان” ارائه دهد. دين همبلتون dnhambleton@gmail.com. https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-و-مارك-تجاري-مزاياي-ن/feed/ 0