موفقيت اجتماعي در برابر برابري دموكراتيك
لارابي موفقيت جامعه را به عنوان سيستم آموزشي تعريف مي كند كه در آن مدارس در آماده سازي دانش آموزان براي استخدام مشاركت دارند. اين برنامه به صورت عملي به نيازهاي جامعه پاسخ مي دهد. اين منافع عمومي در نظر گرفته مي شود كه براي پاسخگويي به نيازهاي مشترك طراحي شده است. جامعه براي پاسخگويي …
موفقيت اجتماعي در برابر برابري دموكراتيك https://hillbilly.ir/موفقيت-اجتماعي-در-برابر-برابري-دموكرا/ https://hillbilly.ir/موفقيت-اجتماعي-در-برابر-برابري-دموكرا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 02 Jul 2021 00:02:49 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/موفقيت-اجتماعي-در-برابر-برابري-دموكرا/
موفقيت اجتماعي در برابر برابري دموكراتيك
لارابي موفقيت جامعه را به عنوان سيستم آموزشي تعريف مي كند كه در آن مدارس در آماده سازي دانش آموزان براي استخدام مشاركت دارند. اين برنامه به صورت عملي به نيازهاي جامعه پاسخ مي دهد. اين منافع عمومي در نظر گرفته مي شود كه براي پاسخگويي به نيازهاي مشترك طراحي شده است. جامعه براي پاسخگويي …
موفقيت اجتماعي در برابر برابري دموكراتيك
لارابي موفقيت جامعه را به عنوان سيستم آموزشي تعريف مي كند كه در آن مدارس در آماده سازي دانش آموزان براي استخدام مشاركت دارند. اين برنامه به صورت عملي به نيازهاي جامعه پاسخ مي دهد. اين منافع عمومي در نظر گرفته مي شود كه براي پاسخگويي به نيازهاي مشترك طراحي شده است. جامعه براي پاسخگويي به نيازهاي انسان در تمام زمينه هاي زندگي به مدارس بستگي دارد. در اين مدل مدرسه بايد با سيستم اجتماعي و اقتصادي موجود سازگار شود. آنها ضمن حفظ جايگاه مردم ، تأثير كامل آموزش ، سياست و فرهنگ را احساس مي كنند. وظيفه جامعه است كه نتايج را در تمام مراحل زندگي بهبود بخشد. اين بدان معني است كه مدارس بايد دانش آموزان را به درستي در همه سطوح ، در همه سطوح آماده كنند. با اين حال ، چند تخمين بسيار جالب وجود دارد كه واضح است. اين بدان معناست كه وضعيت در همه جوامع عادلانه نيست. هدف از موفقيت اجتماعي بالا بردن يا تحقير افراد از نظر اقتصادي ، يا در جامعه نيست. اين به نفع مشترك عمومي است. بنابراين ، مدارس براي بازتعريف نابرابري طولاني مدت ، ساختار جامعه و ساختار كلي هدايت مي شوند. وظيفه اي در قبال جامعه بايد توسط همه انجام شود. بنابراين همه بايد مشاركت كنند و آنچه را كه بايد براي منافع عمومي انجام دهند انجام دهند. براي كارايي اين مدل ، بايد برخي از م institutionsسسات به طور مصنوعي ساخته شوند. انطباق براساس مهارت ها و ترجيحات ، مهارت ها ، آزمايش صلاحيت ، استانداردهاي آموزش و ساير اشكال طبقه بندي با يك هدف واحد ايجاد شده است. آنها دانش آموزان را براي انجام نقشهاي مختلف در جامعه به گروههاي مختلف تقسيم كردند. بيشتر كارها با نگاه جامعه به سابقه كار انجام مي شود كه بايد به عنوان مهارت ها و استعدادهاي دانش آموزان ديده شود. بنابراين ، امسال تصميم گرفته شد كه كدام يك از فرزندان آنها بايد در نقش خود در جامعه آموزش ببينند. افرادي كه از تئوري موفقيت اجتماعي حمايت مي كنند مي تواند مانعي براي دسترسي به تحرك اجتماعي و برابري سياسي تلقي شود. همانطور كه قبلاً اشاره شد ، هدف از نفوذ جامعه تغيير وضعيت اعضاي جامعه نيست. به عبارت ديگر ، فرزندان نخبه براي پر كردن مسئوليت هايي در جامعه كه هنوز متناسب با شرايط آنها نيستند ، آموزش نخواهند ديد. همچنين از فرزندان افرادي كه در موقعيت هاي پايين كار مي كنند انتظار نمي رود كه براي افراد با موقعيت بالا تحصيل كنند. اين مهارتها در كارهاي مختلف آموزش داده مي شوند و مستقيماً از طريق اين كارها گسترش مي يابند. در اين راستا ، مي توان آموزش را مروري بر آنچه امروز اتفاق مي افتد ، دانست. اين آموزش براي پيش بيني مسئوليت دانشجويان شاغل در برابر دانشجويان شاغل و آماده سازي آنها طراحي شده است تا مجبور نشوند گزينه هاي ديگري را انتخاب كنند. برخي آن را ناعادلانه مي دانند زيرا كساني كه آن را ندارند دزدي نمي كنند. آنها هنوز گروه خصوصي سابق را دارند. نيازهاي جامعه برآورده شده و امور طبق معمول ادامه دارد. برخي مي گويند اينگونه نيست. برابري دموكراتيك بايد حاكم باشد. بايد تفسير شود كه به معناي دسترسي برابر براي همه دانش آموزان در همه مكانهاي مناسب است.در همه جا ، فلسفه معلمان ، والدين ، جامعه و دانش آموزان دروغ مي گويد. يك س arال مطرح مي شود كه مهم است: اگر ما مي خواهيم آنها را در نوعي آموزش كه با دنياي اجتماعي دانش آموزان مغايرت داشته باشد ، معلمان چه نقشي دارند؟ چگونه معلمي بايد برخي دانش آموزان را ترغيب به حضور در كلاسهاي پيشرفته كند؟ چگونه معلمان بايد اطلاعات خاصي را كه مي تواند آينده دانش آموزان را براي هميشه تغيير دهد ارسال يا تشويق كنند؟ كدام دانش آموزان تمايل بيشتري به تحصيل در يك حرفه دارند؟ كدام يك از اينها بيشتر به برنامه درسي تبديل شده است؟ نقش مديران ، رهبران ، جامعه و غيره به فلسفه بستگي دارد. اگر اين معلمان به طور م inثر در جامعه كار كنند ، ممكن است با انتخاب اينكه دانش آموزان را به كانال هاي خاصي معرفي نكنند كه از طريق آنها مي توانند سبك زندگي خود را بهبود ببخشند ، غيراخلاقي هستند. آنها ممكن است احساس كنند مادامي كه ابزار لازم براي پر كردن نقش والدين را در اختيار دانش آموزان قرار دهند ، آنها وظيفه خود را براي بيرون آوردن آنها انجام مي دهند. جان اسپرينگ نوع جامعه اي را توصيف مي كند كه مستقل از بخش آموزش عالي اين بازار كار است. او بدون ترديد اين اجتماعات را فرا مي خواند. نگراني اصلي مربيان در جوامع نابرابر ارائه بهترين آموزش مقدماتي براي دانش آموزاني است كه فقط اين نيازها را برآورده مي كنند. به نظر مي رسد بسياري از مدارس الگوهاي موفقيت جامعه را براي دانش آموزان رنگين پوست ايجاد كرده اند. در بسياري از جوامع آفريقايي-آمريكايي و اسپانيايي تبار ، اين مدل همچنين انتظار دارد كه اعضاي آنها به سادگي پست نباشند. بنابراين ، فقط برخي از انتظارات حرفه اي توسعه يافته و در جامعه گنجانده شده است. بعلاوه ، جامعه حاكم علناً انتظار دارد و اعضاي جوامع آسيب ديده را همچنان به حفظ اين مناصب پنهان مي كند. و غيره. از اقليت دانش آموزان. معلمان همچنين مي توانند از طريق رفتارها و نگرشهاي پنهان و پنهان ، تلاش عمدي براي حفظ توانايي هاي دانش آموز داشته باشند. اين نگرش ها و رفتارها توانايي يادگيري دانش آموزان را بهبود مي بخشد و به آنها كمك مي كند تا درك خود را پيش بيني كنند. تعريف يا درك مفاهيمي مانند موفقيت اجتماعي و برابري دموكراتيك آسان است. داشتن سمت مربيگري و دانستن نحوه پاسخگويي به دانش آموزان به فلسفه و احساس عزت و مسئوليت همه دانش آموزان بستگي دارد. مجله تحقيقات آمريكايي. بهار 1997 ، جلد. 34 ، شماره 1 ، ص. 39-81. https://hillbilly.ir/موفقيت-اجتماعي-در-برابر-برابري-دموكرا/feed/ 0