آغاز به كار شوراهاي نظارت بر مجسمه‌هاي شهري در ۷ استان كشور

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

آغاز به كار شوراهاي نظارت بر مجسمه‌هاي شهري در ۷ استان كشور

۴ بازديد

اين شورا براي نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در اماكن عمومي و ميادين شهر در هفت ايالت تاسيس شد. به گزارش مجله آنلاين ، دومين جلسه شوراي نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در اماكن عمومي و ميادين شهر با استناد به سخنگوي معاون وزير هنر …

آغاز به كار شوراهاي نظارت بر مجسمه‌هاي شهري در ۷ استان كشور https://online-mag.ir/2021/07/آغاز-به-كار-شوراهاي-نظارت-بر-مجسمه‌ها/ مجله آنلاين Tue, 13 Jul 2021 06:43:39 0000 مجله هنري و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/07/آغاز-به-كار-شوراهاي-نظارت-بر-مجسمه‌ها/ اين شورا براي نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در اماكن عمومي و ميادين شهر در هفت ايالت تاسيس شد. به گزارش مجله آنلاين ، دومين جلسه شوراي نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در اماكن عمومي و ميادين شهر با استناد به سخنگوي معاون وزير هنر …

اين شورا براي نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در اماكن عمومي و ميادين شهر در هفت ايالت تاسيس شد.

به گزارش مجله آنلاين ، دومين جلسه شوراي نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در اماكن عمومي و ميادين شهر با استناد به سخنگوي معاون وزير هنر با حضور معاون وزير هنر برگزار مي شود. در زير برگزار شد عضوي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شورا.

پيشنهاد اين كنفرانس نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در اماكن عمومي و ميادين شهر در هفت ايالت اردبيل ، خراسان شمالي ، خراسان جنوبي ، سمنان ، كازوين ، كردستان و يزد است. پرونده اين شورا تصويب شد.

محلي براي ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در مكان هاي عمومي ، با تاسيس قوه مقننه در مارس 1999 براي نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در مكان هاي عمومي و ميادين شهر. ايجاد و بررسي ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي يادبود در اماكن عمومي دولتي در ميادين شهر ، مجلس قانونگذاري ايالتي و مجلس قانونگذاري ايالت براي تسهيل و تسهيل بررسي برنامه ها

پس از اداره هنرهاي تجسمي ، معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با هم تعامل و ارتباط برقرار كردند تا مجلس قانونگذاري ايالتي را تشكيل دهند ، پرونده قانونگذاري ايالتي پيشنهادي به اين صورت است: شد. معاينه.

در اين كنفرانس ، شوراي هفت ايالت اردبيل ، خراسان شمالي ، خراسان جنوبي ، سمنان ، كازوين ، كردستان و يزد ، به دنبال تصميمات شوراي عالي انقلاب فرهنگي و دستورالعمل هاي صدور ، توسط شوراي مركزي تصويب شد. مجوزها انجام شد ساخت مجسمه ها و بناهاي تاريخي در مكان هاي عمومي و ميادين شهر. فعاليت اين شوراهاي ايالتي آغاز مي شود.

سيد مجتبي حسيني ، معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين همايش گفت: مصوبه و آيين نامه شوراي عالي انقلاب فرهنگي درباره نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در اماكن عمومي و ميادين شهر 22 سال پيش تصويب شد. در برخي موارد ، پيگيري انجام شده است اما اجراي مقررات حاصل نشده است. سال گذشته ، شورايي با هدف هماهنگي و تأييد شوراي مركزي ، شوراي ايالتي كه بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در مكان هاي عمومي نظارت مي كند ، براي ارتقا and و ارتقا operations فعاليت هاي ايالت ها و شهرهاي ملي تاسيس شد. . ميدان شهري.

حسيني ادامه مي دهد. ساماندهي مجسمه هاي شهري ، بناهاي تاريخي و اماكن عمومي يك نياز فرهنگي ، اجتماعي و هنري است و ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در مكان هاي عمومي و فضاهاي شهري شوراي مركزي و ايالت انجام مي شود و نهاد تصويب كننده قانونگذار ايالت است.

هادي مسافري ، مدير گروه هنرهاي تجسمي ، در اين كنفرانس گفت: مجوز دولتي به قانونگذار اجازه مي دهد تا مجوزهاي ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي را در مكان هاي عمومي دولتي و ميادين شهر صادر كند. در اين دوره ، اداره كل هنرهاي تجسمي با اداره ارشاد فرهنگي اسلامي ايالت ارتباط برقرار مي كرد و با آنها تعامل داشت. در پرونده شوراي پيشنهادي دريافت شده از ايالت ها ، هفت شوراي ايالتي در اين جلسه تصويب شدند. ساير ايالت ها بايد توسط شوراي مركزي تكميل و تأييد شوند تا بتواند از نظر قانون و عملكرد سازماندهي تنديس ها و بناهاي تاريخي را در تمام ايالت هاي كشور رعايت كند.

در اين كنفرانس ، سيد مجتبي حسيني ، معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس شوراي نظارت بر ساخت و نصب مجسمه ها و بناهاي تاريخي در اماكن عمومي و ميادين شهر ، مدير گروه هنرهاي تجسمي هادي مظفري حضور يافت دبيركل شورا ، بالزين ضرگامي ، رئيس زيباسازي تهران ، طاهل شيخ الحكوماي ، نماينده آكادمي هنر ، اسماعيل جيراتي ، نماينده وزارت كشور ، غار كولاب ، نماينده انجمن افتخاري آثار فرهنگي ، فكري نماينده وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري مسعود و يعقوب سليماني ، نماينده بنياد شهيد و امور ايثارگران در اين مراسم شركت كرد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.