آژانس هاي رسانه اي در مورد تبليغات چه مي دانند – و آن را نمي گويند

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

آژانس هاي رسانه اي در مورد تبليغات چه مي دانند – و آن را نمي گويند

۴ بازديد

آژانس هاي رسانه اي در مورد تبليغات چه مي دانند – و آن را نمي گويند

در اين عصر جديد فناوري كه تقريباً در هر صنعتي كه فكرش را بكنيد ، منعكس شده است ، آسان است كه بگوييم بسياري از مناطق سنتي مانند تبليغات بايد سازگار شوند. در حالي كه برخي از اين آژانس ها براي تحقق اين وظيفه كم كاري مي كردند ، برخي ديگر به آژانس هاي تبليغاتي …

آژانس هاي رسانه اي در مورد تبليغات چه مي دانند – و آن را نمي گويند https://hillbilly.ir/آژانس-هاي-رسانه-اي-در-مورد-تبليغات-چه-مي/ https://hillbilly.ir/آژانس-هاي-رسانه-اي-در-مورد-تبليغات-چه-مي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 14 Jul 2021 23:41:21 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing agency https://hillbilly.ir/آژانس-هاي-رسانه-اي-در-مورد-تبليغات-چه-مي/

آژانس هاي رسانه اي در مورد تبليغات چه مي دانند – و آن را نمي گويند

در اين عصر جديد فناوري كه تقريباً در هر صنعتي كه فكرش را بكنيد ، منعكس شده است ، آسان است كه بگوييم بسياري از مناطق سنتي مانند تبليغات بايد سازگار شوند. در حالي كه برخي از اين آژانس ها براي تحقق اين وظيفه كم كاري مي كردند ، برخي ديگر به آژانس هاي تبليغاتي …

آژانس هاي رسانه اي در مورد تبليغات چه مي دانند – و آن را نمي گويند

در اين عصر جديد فناوري كه تقريباً در هر صنعتي كه فكرش را بكنيد ، منعكس شده است ، آسان است كه بگوييم بسياري از مناطق سنتي مانند تبليغات بايد سازگار شوند. در حالي كه برخي از اين آژانس ها براي تحقق اين وظيفه كم كاري مي كردند ، برخي ديگر به آژانس هاي تبليغاتي معروف تبديل شدند و از قدرت فن آوري به نفع خود استفاده كردند. همين امر باعث شد شركت هايي كه آنها را استخدام مي كردند ، علي رغم هر دوره ، يكي از تفاوت هاي بين مصرف كنندگان و آژانس هاي تبليغاتي عدم ارتباط است. مشتريان احساس مي كنند كه نمي توانند بيرون بروند و از برنامه ها و استراتژي هايي كه براي آنها هزينه مي كنند اطلاع ندارند و اين هرگز براي افراد مناسب نيست. مشتريان به كارمندان خود اعتماد ندارند و اين نمايندگان شروع به از دست دادن مشتري مي كنند. شايد دليل پنهان كاري اين باشد كه اين آژانس ها سعي مي كنند تمام تلاش خود را براي محافظت از دارايي هاي شركت هايشان انجام دهند. با اين حال ، اگر مشتريان قادر به انجام اين كار باشند يا اگر رقيبي اين اطلاعات را پنهان كند ، آنها پشت تبليغات اطلاعاتي هستند. اما ، وقتي چشم تبليغات تصميم گرفت ديواري ضرب المثلي را بين آنها و مشتريانشان حفظ كند ، خيلي راضي كننده نبود. اگر شركتي مي خواهيد كمي از آنچه آژانس تبليغاتي مي داند اما چيز زيادي نمي گويد ، بدهيد ، اين 411 است: آنها به عنوان مشتري تغيير مي كنند – ورود به شركت براي مشتريان سخت است ، يعني اطلاعاتي كه چشم انتخاب شده بايد قبل از بازي باقي بمانيد تا به مكاني كه مي خواهيد برسيد. وقتي تجارت براي شما راه اندازي شده باشد ، براي آنها تغيير مي كند. فرم پوكر بهتري داشتند. حضور انسان مهم است – عليرغم فشارهاي شديد فني ، چشم پشت تمام تلاش خود را مي كند تا مركز ارتباطات را مركز تمام فعاليت هاي خود قرار دهد. وقتي اين تمركز از بين مي رود ، ارتباطات قطع مي شود. فناوري در اولويت قرار مي گيرد – اگر شما يك فرد رسانه اجتماعي هستيد ، بايد در مورد سخت افزار ، سيستم عامل ها ، اينترنت ، رسانه هاي اجتماعي و همه چيز در اين زمينه بدانيد. اين دانش به مشتري مي رسد كه به حداكثر برسد. رسانه ها مبهم نيستند – اينجاست كه اوضاع كمي عجيب مي شود. تعريف رسانه در سالهاي اخير به طرز چشمگيري تغيير كرده است و درك اينكه رسانه نماينده چه چيزي است دشوار است. از بسياري جهات ، اين مي تواند مفيد باشد زيرا حتي اگر رسانه مبهم باشد ، نحوه استفاده از آن نيز مي تواند منحصر به فرد و متفاوت باشد. تبليغات فرصت ها – چشم پشت شما را مي شناسد و شما نيز همين كار را مي كنيد. بيشتر تبليغات مربوط به نوع زمان بندي است كه ممكن است باعث شود شما فقط كلمه مربوط به كسب و كار خود را منتشر كنيد. اگر وقت براي جستجو نداريد ، نه آژانس و نه مشتري آنها نمي توانند غرق شوند. مطمئناً ، آژانس هاي تبليغاتي اكنون راهي براي انجام كارها هستند و اگر مي خواهيد به سرعت با دنياي كار ارتباط برقرار كنيد ، بايد در مورد نحوه كار اين آژانس ها هوشمند باشيد. با اين حال ، مهم است كه بدانيم آنها حضور خود را از منابع مشابهي دارند كه تجارت شما را به خوبي مي شناسند. بنابراين ، ايجاد يك رابطه قوي از ارتباط و درك رايگان براي آژانس ها و مشتريان آنها مفيد است..

https://hillbilly.ir/آژانس-هاي-رسانه-اي-در-مورد-تبليغات-چه-مي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.