آيا ترجيح مي دهيد كتابي بنويسيد يا آن را بفروشيد؟

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

آيا ترجيح مي دهيد كتابي بنويسيد يا آن را بفروشيد؟

۵ بازديد

آيا ترجيح مي دهيد كتابي بنويسيد يا آن را بفروشيد؟

“بياييد با نقل قولي از سو سو چارمن-اندرسون در مقاله فوربس كه در 19 ژوئن 2012 منتشر شد شروع كنيم.” به نظر مي رسد همه اينها نشان مي دهد كه موفقيت غيرعمدي بوده و از عهده نويسنده خارج بوده است. اين يك ايده جالب است زيرا در يك نويسنده كاملا منحصر به فرد بازاريابي ، …

آيا ترجيح مي دهيد كتابي بنويسيد يا آن را بفروشيد؟ https://hillbilly.ir/آيا-ترجيح-مي-دهيد-كتابي-بنويسيد-يا-آن-را/ https://hillbilly.ir/آيا-ترجيح-مي-دهيد-كتابي-بنويسيد-يا-آن-را/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 05 Jul 2021 12:35:17 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing book https://hillbilly.ir/آيا-ترجيح-مي-دهيد-كتابي-بنويسيد-يا-آن-را/

آيا ترجيح مي دهيد كتابي بنويسيد يا آن را بفروشيد؟

“بياييد با نقل قولي از سو سو چارمن-اندرسون در مقاله فوربس كه در 19 ژوئن 2012 منتشر شد شروع كنيم.” به نظر مي رسد همه اينها نشان مي دهد كه موفقيت غيرعمدي بوده و از عهده نويسنده خارج بوده است. اين يك ايده جالب است زيرا در يك نويسنده كاملا منحصر به فرد بازاريابي ، …

آيا ترجيح مي دهيد كتابي بنويسيد يا آن را بفروشيد؟

“بياييد با نقل قولي از سو سو چارمن-اندرسون در مقاله فوربس كه در 19 ژوئن 2012 منتشر شد شروع كنيم.” به نظر مي رسد همه اينها نشان مي دهد كه موفقيت غيرعمدي بوده و از عهده نويسنده خارج بوده است. اين يك ايده جالب است زيرا در يك نويسنده كاملا منحصر به فرد بازاريابي ، به ويژه براي اولين بار ، از يك كتابفروشي آنلاين مانند آمازون نظرات خوبي دريافت مي كنيد ، كتاب شما در 100 جستجوي برتر يا ليست برتر يافت نمي شود و بدون آن پذيرفته نمي شود توسط الگوريتم هاي ارجاع. آنها در يك حلقه بد قرار دارند كه هيچ كس اينگونه كتاب شما را نمي بيند ، هيچ كس از آن استفاده نمي كند ، به اين معني است كه ايده اي وجود ندارد و شما با نتايج جستجو همراه هستيد. شما با پيشنهاد ملاقات نمي كنيد يا در آن ظاهر نمي شويد. “تنها راه براي شكستن اين چرخه ايده گرفتن است ، و اين به معناي تبليغ كتاب شماست. شما بايد آن را در حضور دوستان و خانواده ، وبلاگ نويسان و بازبيني كنندگان كتاب و حتي غريبه هاي جامعه مشاهده كنيد. اينترنت. اين كار را انجام مي دهيد در شبكه هاي اجتماعي مانند توييتر يا فيس بوك ، يا ايميل به دوستان خود ، يا در گودريدز و كتابخانه ، شما بايد كاري انجام دهيد. به هيچ وجه. حتي انتشار كتاب دوم يا سوم اين است كه جريان را متوقف نمي كند ، اما به اين معني است كه شما دو يا سه كتاب ناشناخته داشته باشيد كه براي فروش نيست. “خانم Charman-Anderson يك بررسي مختصر و دقيق انجام داد. چهار سال پس از انتشار اين مقاله ، من فكر مي كنم انصاف است كه بگوييم اكثر نويسندگان از اهميت فروش كتاب ، اطلاعات ، ايده ها و رتبه بندي آگاه هستند. به گروه تبليغات كتاب فيس بوك يا صفحه توييتر مراجعه كنيد تا ببينيد چه تعداد نويسنده براي نمايش شبكه هاي اجتماعي ، وبلاگ نويسان و تحليل گران رقابت مي كنند. آيا حسابداري مectiveثر است؟ اما آيا موثر است؟ شايد ، اما فكر مي كنم تعداد كتابهايي كه به بيشتر خوانندگان مي رسد بسيار ناچيز است. براي نشان دادن اين نكته ، من از يكي از محبوب ترين گروههاي تبليغ كتاب در فيس بوك بازديد كردم و زماني بود كه به ليست پنج كتاب اول آمدم. وقتي صفحه بحث را باز كردم نگاه كردم ، پنج روز بعد تعداد هر كتاب را در آمازون بررسي كردم ، عمداً نام واقعي كتابها يا نويسندگان را براي ايجاد شرمساري در كسي قرار ندادم. اين چيزي است كه من پيدا كردم: كتاب شماره 1: شماره 3،212،608 شماره كتاب 2: قيمت 238،283 پرداخت شده در فروشگاه Kindle Book No. 3: نه 560،430 در شماره كتاب. 4: شماره 205.932 پرداخت شده در فروشگاه Kindle No. 5: 1،098،578 قيمت خرده فروشي فروشگاه Kindle يافتن كتاب شماره يك و شماره پنج را دشوار مي كند. اگرچه در جلدهاي دوم و چهارم اولويت وجود دارد ، اما حفظ اين نابرابري ضروري است. در حقيقت ، اگرچه به سختي مي توان ساختار رتبه بندي آمازون را مشاهده كرد ، اما برخي منابع تخمين مي زنند كه حداكثر فروش آمازون بيش از 100000 نشانگر كتابي است كه كمتر از يك نسخه در روز مي فروشد. فكر مي كنم اين نويسندگان در فروش چند كتاب سخت كار كردند. فروش كتاب بدون نياز به عرق كردن يعني چه؟ رسانه هاي اجتماعي ، ليست هاي ايميل ، امضاي كتاب ، جلسات باشگاه كتاب ، كنفرانس نويسندگان ، كنفرانس هاي اجتماعي ، درخواست بررسي.راه موفقيت براي نويسندگان منتشر شده شما مي تواند بسيار زياد باشد. رمز موفقيت در تبليغات كتاب بايد در مهارت هاي تيم چاپ و نشر باشد. به عنوان نويسندگان مخفي ، ما معتقديم كه استفاده از قدرت خريد گروهي از ناشران و تبليغ كتابهاي عالي براي خوانندگاني كه با محصولات با كيفيت بالا آشنايي ندارند ، كليد ايجاد يك كتاب است. نياز شديد نويسندگان به مخاطبان عام. با اين حال ، آيا شما ترجيح نمي دهيد كه بنويسيد تا فروش كنيد؟
.

https://hillbilly.ir/آيا-ترجيح-مي-دهيد-كتابي-بنويسيد-يا-آن-را/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.