دانش آموزان در ايام كرونا روياهايشان را فراموش نكنند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۶ بازديد

سارا روستاپور داوران در زمينه هاي هنرهاي نمايشي و فيلم هاي كوتاه نهم جشنواره هنرهاي فرهنگي فالدا در مصاحبه اي با ماره گفت كه جشنواره دانشجويي به دانشجويان اعتماد به نفس مي بخشد ، كه نيروي محركه اهداف و آرزوهاي قبلي آنها است. ميزبان و مي تواند به افراد انگيزه دهد تا زمينه دستيابي به …

دانش آموزان در ايام كرونا روياهايشان را فراموش نكنند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/07/دانش-آموزان-در-ايام-كرونا-روياهايشان-ر/ مجله آنلاين Tue, 20 Jul 2021 14:01:21 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/07/دانش-آموزان-در-ايام-كرونا-روياهايشان-ر/ سارا روستاپور داوران در زمينه هاي هنرهاي نمايشي و فيلم هاي كوتاه نهم جشنواره هنرهاي فرهنگي فالدا در مصاحبه اي با ماره گفت كه جشنواره دانشجويي به دانشجويان اعتماد به نفس مي بخشد ، كه نيروي محركه اهداف و آرزوهاي قبلي آنها است. ميزبان و مي تواند به افراد انگيزه دهد تا زمينه دستيابي به …

سارا روستاپور داوران در زمينه هاي هنرهاي نمايشي و فيلم هاي كوتاه نهم جشنواره هنرهاي فرهنگي فالدا در مصاحبه اي با ماره گفت كه جشنواره دانشجويي به دانشجويان اعتماد به نفس مي بخشد ، كه نيروي محركه اهداف و آرزوهاي قبلي آنها است. ميزبان و مي تواند به افراد انگيزه دهد تا زمينه دستيابي به آرزوهايشان را فراهم كنند. دانش آموزان ياد مي گيرند كه در اين جشنواره ها مسائل هنري را دنبال كنند. زيرا مسائل فرهنگي و هنري يكي از مهمترين و مهمترين موضوعات دانش آموزان است.

وي در ادامه گفت كه روند برگزاري جشنواره هنرهاي فرهنگي امروز برگزار مي شود قبل از اين به دانش آموزان داده مي شود و پيشرفت مي كند ، كه مي تواند بهبود يابد ، تصحيح “درست است كه شركت كنندگان در اين دوره از دور مشاركت سختي داشتند اما بر اساس توانايي هايشان بايد بگويم كه همه در اين جشنواره شركت كردند. وي سطح دانش را بالا برد. اميدوارم كه لازم باشد او را در حداقل يك بسته آموزشي بر اساس نيازهاي او باشد تا بتوانم آنچه را تحمل مي كنم بالا ببرم و سرانجام به آن برسم.

آموزش هنر ارائه دهنده با سابقه كودكان و نوجوانان كه در دوره قبل از جشنواره نيز در زمينه هنرهاي نمايشي شركت داشتند ، ابراز خرسندي از اينكه كورونا نشان داد كه نيازي به برگزاري كلاس هاي هنري نيست ، يك فضاي مجازي است و همچنين مي توان از طريق وي ادامه داد: مي توان يك سري كلاسها را بر اساس سيستم آنلاين برگزار كرد و يك سري آموزشها را به دانش آموزان ارائه داد ، دانش آموزان را با همكاري و هدفمند ساختن بيشتر مي كند. حضور در اين جشنواره را متمركز كنيد.

وي تأكيد كرد در مورد اين مفهوم كار ارسالي توسط مدرسه به جشنواره مي تواند با آموزش بهتر به سطح بالاتري برسد. چگونه يافت نشد ، گفت: دامنه توليد محتواي الكترونيكي براي آشنايي با حداقل توليد محتوا كار مي كند ، به عنوان مثال ، هنگام فيلمبرداري از نمايش هاي صحنه دانشجويي ، لازم است كه قضات اين اجراي را با بالاترين دقت و ظرافت تأييد كنند. مورد را مشاهده كنيد. دوربين ، عزيز قاضي. روند داوري مشكلي ندارد.

دانش آموزان بايد در زيرساخت هاي مناسب فضاي مجازي آموزش ببينند

تهيه كنندگان و مجريان اشاره كردند كه اين موارد با توضيح بسيار مختصر قابل حل است تا در طي مراحل داوري و عملكرد ، قضات حداقل بتوانند دانش آموزان را بشنوند و تصاوير آنها را ببينند: حضور و حضور مخاطبان قابل توجه ، اما اين امكان پذير نيست به دليل توسعه بيماري ويروس كرونا قلب ، اما حداقل دانش آموزان بايد در زيرساخت هاي لازم در فضاي مجازي آموزش ببينند.

در اجراي نهايي ، دانش آموزان بايد در مقابل تعداد زيادي از مردم به اجراي برنامه بپردازند ، كه به دليل شيوع بيماري عروق ويروس كرونا قلب امكان پذير نيست ، اما حداقل دانش آموزان در زيرساخت هاي مناسب فضاي مجازي آموزش مي بينند. شما بايد دريافت كنيد .
روستاپور لطفاً توجه داشته باشيد كه با ارسال بسته آموزشي مي توان سطح عملكرد دانش آموزان را ارسال كرد ارتقا دهيد او بخشيد و سرانجام مسئله را در فضاي آنلاين حل كرد و تأكيد كرد: پس از برگزاري اين جشنواره ها ، آموزش و پرورش با سازمان هاي مختلف و سرانجام اين جشنواره ها تفاهم نامه همكاري امضا كرده است. استفاده كنيد.

روستاپور، اهميت دادن در مورد اين نكته مهم اين است كه امروز هيچ بازيگر جوان خوبي در كشور وجود ندارد ، همانطور كه بايد باشد: در برخي از زمان ها ، ما مجري از كودكي در سريال هاي راديويي و تلويزيوني شركت مي كرديم ، اما امروز هيچكس به اين گروه اضافه نشده است. ما بيش از 40 سال سن داريم ، همان ابتداي سفرمان. ام اما ما بايد به اين واقعيت توجه كنيم كه قدرت متخصصان جوان در حال ورود به اين عرصه است.

وي تأكيد كرد: مسير ارتباط راديو ، تلويزيون و آموزش بايد به گونه اي باشد كه قدرت حرفه اي و آموزش ديده رشته هاي مختلف به ويژه اجرا بتواند اين مسير را طي كند. بستر وي گفت: “بسياري از سازمان ها هستند كه توانايي استفاده از استعدادهاي كشف شده در جشنواره را دارند ، اما اگر دانشجويان شركت كننده در اين جشنواره حداقل در پايان بدانند.” لطفا وارد مجموعه شويد اين راديو و تلويزيون ايالتي است كه با انرژي بسيار بيشتري در جهت آموزش حركت مي كند.

داور گروه هنرهاي نمايشي / فيلم كوتاه نهم وي گفت: “به عنوان مثال ، امروز استعداد دانشجويي براي ورود به هنر دوبله محدوديتي ندارد. امروز شايد دانشجويان برگزيده در هنر دوبله مشاركت داشته باشند.” چگونه ورود به راديو و تلويزيون براي آنها بسيار دشوار است اما گروه هاي مختلفي در زمينه دوبله فعاليت مي كنند و اين افراد با آموزش هاي لازم براي كار به راحتي مي توانند وارد اين گروه ها شوند.فراموش نكنيد كه مي توانيد.

روستاپوريكي از مباحثي كه در جشنواره فرهنگ و هنرهاي دانشجويي مورد بحث قرار گرفت ، كارآفريني بود و وي با ادامه اين تصور كه بايد از اين جشنواره ها به عنوان راهي براي اشتغال زايي دانشجويان استفاده شود.دانش آموزان در حال مشاهده آموزش هايي هستند كه بيش از يك مورد نياز دارند رشتۀ هنر بايد به سطح و كيفيت بسيار بالايي برسد. پس از پايان اين دوره ها ، نگران نباشيد كه شخصي از استعداد من براي استخدام من استفاده مي كند. با آگاهي صحيح از ايجاد شغل ، نگراني هاي وي منتفي است. زمينه.

وقتي دانش آموز آموزشهاي لازم را ببيند رشتۀ اگر اين هنر به سطح و كيفيت بسيار بالايي رسيد ، نگران نباشيد كه بعد از پايان اين دوره ها بايد كسي پيدا شود كه از استعداد من استفاده كند.

روستاپور اهميت دادن در مورد اين مفهومي كه دانش آموز براي درك چگونگي فرايند عملكردش با يك مجري معمولي ، كارش ، بايد به آن نياز داشته باشد مجري وي توضيح داد: “دانش آموزان امروز بيشتر روي اجراهاي تلويزيوني تمركز دارند ، تمركز اصلي آنها آموزش ، فقط رسانه است و در نهايت دانش آموزان بايد همان مسير جذب را در نمايش هاي خود دنبال كنند.” دليل شباهت عملكرد دانشجويان در اين مسابقات با عملكرد تلويزيون اين است كه تنها منبع اطلاعاتي در مورد الگوي جوانان و دانشجويان است.

خلاقيت بايد جايگزين شود تقليد آنجا باش

اين مجري بر سابقه راديو و تلويزيون تأكيد مي كند در مورد اين وي بر اين مفهوم كه امروزه بايد تقليد از بين برود و خلاقيت در زمينه عملكرد جايگزين شود ، تأكيد كرد. اگر تصميم گيرنده اي در روند ميزباني جشنواره ها باشم ، سعي مي كنم اين جشنواره ها را عملي تر كنم. از ديدگاه ، من جشنواره را به عنوان يك روند مديريت عادي در نظر گرفتم.

اين جشنواره مي تواند پلي بين جوانان در حوزه هنري باشد

وي ارسال بسته هاي آموزشي براي دانش آموزان در رشته هاي مختلف فرهنگي و هنري ، به ويژه هنرهاي نمايشي را از ضروريات رشته هاي فرهنگي و هنري در آموزش و پرورش دانست و تصميم صحيح را ارتقا quality كيفيت هنرهاي فرهنگي دانست. ميتواند منجر به .. شود. يادآوري: اگر براي دستيابي به يك ديدگاه عملي از جشنواره به اين افق برسيد ، جشنواره چنين خواهد شد نمايش اين هنر محسوب مي شود.

روستاپورعملكردهايي كه از دانش و اطلاعات عمومي بدست مي آيند عملكردهاي نابالغي محسوب مي شوند و بايد با دقت برنامه ريزي شوند تا به سطوح فراتر از نردبان آماتور برسند. اجلاس – همايش وقتي صحبت از متخصصان مي شود ، مي گويد: حالت خاص اين براي اجراهاي صحنه دانشجويي بود طراحي شده و اين براي رسيدن به سطحي كه بايد داشته باشند هزينه شده است ، و اين به دانش قاضي سال گذشته خود داده بود ، عملكردي در آن حالت داشت و سرانجام به طور كلي ، مسير داوران قابل پيش بيني بود ، كه نتايج كيفي را به بار آورد از آغاز.

در بخشي ديگر از اين گفتگو ، مجري اين متخصص در زمينه كودكان و نوجوانان اشاره كرد كه در زمينه عملكرد ، در برخي از ايالت ها بسيار مشهود است. هاها، مدرسه ، ادارت برنامه هاي كل و آموزشي طراحي شده و سرمايه گزاري انجام شده اند“علاوه بر اين ، در مي يابيم كه افراد در مناطق دورافتاده و بدون امكانات اين درخشش را دارند كه آنها بسيار پيشرفته تر از دانشجويان دولتي هستند كه وقتي با آنها برخورد مي شود ، پول زيادي را براي شناسايي استعداد صرف مي كنند.” آنها خودشان اين كار را مي كنند اين امر نه تنها نياز به برگزاري جشنواره در پايان سال براي شناسايي و اعلام برندگان دارد ، بلكه از ابتدا استعدادهاي برنامه نويسي و شناسايي را نيز در سطح مدارس بايد انجام داد. طراحي شده آموزش دهيد تا بيشترين بهره را از آنها ببريد.

در اين ميان ، معلوم مي شود كه افراد در مناطق دور افتاده و فاقد امكانات بسيار پيشرفته تر از دانشجويان دولتي هستند كه براي شناسايي استعداد هنگام پرداخت با آنها پول زيادي صرف مي كنند. آنها خودشان اين كار را مي كنند
پرداختن به مسئله هنر به همان اندازه تحصيلات مهم است.

وي با بيان اينكه امروزه پرداختن به موضوعات هنري با آموزش و پرورش به همان ميزان آموزش اهميت دارد و توجه به اهميت جنبه هاي معنوي و معنوي دانش آموزان به اين آموزش ها در مدرسه توجه دارد ، خاطرنشان كرد: اين امر باعث افزايش نياز به پرداخت. : جشنواره فرهنگي هنري بودجه مناسبي و غيره دارد. پرداخت شده آنجا باش.

تهيه كننده و مجري برنامه گل فرا گرفتن شبكه هاي آموزشي ادامه دادند كه شيوع بيماري ويروس كرونا قلب نشان داده است كه همه انسانها بايد با اين شرايط سازگار شوند و برنامه هاي خود را دنبال كنند. وقتي در سال 2009 درگير ضبط برنامه بودم ، آن را تعطيل كرديم و ادامه نداديم.

روستاپوراو سرانجام مجبور شد با كرونا زندگي كند و اعتراف كرد كه ماندن در خانه در اين شرايط منطقي نيست ، و گفت ، “كرونا دقيقاً مثل اين است كه شما مريض هستيد ، و اين در همه شرايط شما بايد با هم زندگي كنيد اين يك روش خاص است و شما چاره اي ندارم زندگي تو برخواهي گشت.

وي ادامه داد: از اينجا به دانش آموزان مي من مي گويم روياي خود را جدي بگيريد و هرگز فراموش نكنيد كه بايد اين كار را انجام دهيد و به نوعي آن را ببنديد.

روستاپور، مدرسه مهم است اكثر وي با اشاره به زمينه تحصيل دانش آموزان و تأكيد بر اينكه هرگز خاطرات نمايش مدرسه را فراموش نمي كند ، گفت: “افراد مشهور به مدرسه نمي روند.” فرد مشهور آنها مي شوند و وقتي شما روي صحنه مي رويد و بازي مي كنيد و همه شما را برمي دارند ، اين احساس فقط در مدرسه صدق مي كند.

با اين مجري قبل از وي با اشاره به اينكه سال تحصيلي را بسيار دوست دارد ، افزود: “من هميشه دانش آموزان را با رويدادهاي جديد روبرو مي كنم و اگر يكي از اين دانش آموزان بتواند مسير او را تشخيص دهد و به مسير درست برود.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.