ده‌بزرگي فيناليست شد/ سه فرنگي‌كار به گروه بازنده‌ها رفتند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۴ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در پايان پنج وزن نخست انتخابي ، 55 كيلوگرم اميررضا ده بزرگي به فينال رسيد كه 63 ، 77 وزن ايمان محمدي ، محمد آذرمخت و امير محمد بيات 130 كيلوگرم گروه بازنده ها بودند.نتايج كشتي گيران در كشور ما به شرح زير است: در وزن 55 كيلوگرم اميررضا ده …

ده‌بزرگي فيناليست شد/ سه فرنگي‌كار به گروه بازنده‌ها رفتند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/08/ده‌بزرگي-فيناليست-شد-سه-فرنگي‌كار-به/ مجله آنلاين Fri, 20 Aug 2021 21:26:55 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/08/ده‌بزرگي-فيناليست-شد-سه-فرنگي‌كار-به/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در پايان پنج وزن نخست انتخابي ، 55 كيلوگرم اميررضا ده بزرگي به فينال رسيد كه 63 ، 77 وزن ايمان محمدي ، محمد آذرمخت و امير محمد بيات 130 كيلوگرم گروه بازنده ها بودند.نتايج كشتي گيران در كشور ما به شرح زير است: در وزن 55 كيلوگرم اميررضا ده …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در پايان پنج وزن نخست انتخابي ، 55 كيلوگرم اميررضا ده بزرگي به فينال رسيد كه 63 ، 77 وزن ايمان محمدي ، محمد آذرمخت و امير محمد بيات 130 كيلوگرم گروه بازنده ها بودند.
نتايج كشتي گيران در كشور ما به شرح زير است:

در وزن 55 كيلوگرم اميررضا ده بزرگي در دور دوم پس از استراحت در دور اول از سد المير علي اف در آذربايجان با نتيجه 5 بر 4 عبور كرد. وي در دور سوم و يك چهارم نهايي ، آدام اوزون تركيه را با نتيجه 8 بر صفر شكست داد و راهي نيمه نهايي شد. در اين مرحله بيگ ده با شكست 6 بر صفر ايسكار كرباف از قزاقستان راهي فينال شد. وي در اين ديدار به مصاف علي مالدونگ عبدالله اف ازبكستاني مي رود.

در وزن 63 كيلوگرم ، ايمان محمدي در دور دوم پس از استراحت در دور اول با نتيجه 8 بر صفر راجوجاي آمريكا را شكست داد. در دور سوم و يك چهارم نهايي ، او مقابل سيدباكايف روسيه با نتيجه 11-3 شكست خورد و محمدي در حالي كه اين حريف را در فينال داشت ، به گروه بازنده ها رفت. در اين گروه ، او با ضيا باباشوف از آذربايجان روبرو مي شود و در صورت پيروزي ، در ديدار با مانوئل استويچا از روماني ، مدال برنز را انجام مي دهد.

در وزن 77 كيلوگرم ، محمد حسين آذرمتو پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر واسيل كوجوك از روماني را شكست داد. او در دور سوم و يك چهارم نهايي 12 بر 4 مغلوب آكسايوس موكوبو از نروژ شد و صعود كشتي گير به فينال باعث شد آذرمخت دوباره به گروه شانس برود. در اين گروه او بايد با كريستوفر كاراني از مجارستان كشتي بگيرد و در صورت پيروزي در اين حريف ، به مسابقات مقدماتي مي رود تا با عماد ابوراته مصري كشتي بگيرد.

در دسته 87 كيلوگرم علي عابدي درجي حذف شد زيرا در دور اول مقابل آلت گوت كالمن سوئدي 4-3 شكست خورد و كشتي گير در دور بعد حذف شد.

در دسته 130 كيلوگرم امير محمد بيات پس از استراحت در دور اول دور دوم مقابل آذربايجان 2 بر 3 مغلوب شد و بيات به دليل كشتي گير در دور نهايي بازنده بود. در اين گروه او با توماس واورسينسيك از لهستان كشتي مي گيرد و در صورت عبور از اين حريف براي كسب مدال برنز مقابل نيكلاس نتونياس از يونان صعود مي كند.

مسابقات تغيير وزن فوق العاده فردا صبح و مسابقات رتبه بندي و نهايي فردا عصر (شنبه) برگزار مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.