15 رويداد برتر رسانه هاي اجتماعي سال 2021
اگر سال 2020 مي تواند چيزي به ما بياموزد ، ادامه يادگيري مهارت هاي ديگر و ارزش ارتباطات بين فردي بسيار مهم است. خوشبختانه برخي از رويدادهاي رسانه هاي اجتماعي براي تأمين همزمان اين نيازها در سال 2021 برنامه ريزي شده اند. بسياري از آنها براي افراد مبتدي و پيشرفته تر طراحي شده اند و …
15 رويداد برتر رسانه هاي اجتماعي سال 2021 https://hillbilly.ir/15-رويداد-برتر-رسانه-هاي-اجتماعي-سال-2021/ https://hillbilly.ir/15-رويداد-برتر-رسانه-هاي-اجتماعي-سال-2021/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 16 Dec 2020 00:57:32 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/15-رويداد-برتر-رسانه-هاي-اجتماعي-سال-2021/
15 رويداد برتر رسانه هاي اجتماعي سال 2021
اگر سال 2020 مي تواند چيزي به ما بياموزد ، ادامه يادگيري مهارت هاي ديگر و ارزش ارتباطات بين فردي بسيار مهم است. خوشبختانه برخي از رويدادهاي رسانه هاي اجتماعي براي تأمين همزمان اين نيازها در سال 2021 برنامه ريزي شده اند. بسياري از آنها براي افراد مبتدي و پيشرفته تر طراحي شده اند و …
15 رويداد برتر رسانه هاي اجتماعي سال 2021
اگر سال 2020 مي تواند چيزي به ما بياموزد ، ادامه يادگيري مهارت هاي ديگر و ارزش ارتباطات بين فردي بسيار مهم است. خوشبختانه برخي از رويدادهاي رسانه هاي اجتماعي براي تأمين همزمان اين نيازها در سال 2021 برنامه ريزي شده اند. بسياري از آنها براي افراد مبتدي و پيشرفته تر طراحي شده اند و طيف گسترده اي از موضوعات را شامل مي شوند ، از جمله دانش بازاريابي كه تقريباً بايد بدانيد.
در اينجا بهترين رويدادهاي رسانه هاي اجتماعي براي كمك به شما در برآوردن نيازهاي تغيير يافته برند خود در سال 2021 وجود دارد.
15 رويداد برتر رسانه هاي اجتماعي در سال 2021:
اسكاتسديل ، آريزونا-22-24 فوريه 2021
اگر در فروش B2B يا به عنوان يك متخصص بازاريابي كار مي كنيد ، بدون شك B2B Marketing Exchange (# B2BMX) لپ تاپي است كه بايد نگه داريد. اين جلسه به صورت حضوري در هتل فنيقي اسكاتسديل برگزار مي شود.
تمركز اين كنفرانس آزمايشگاه B2B است كه مي تواند از رهبران صنعت راهنمايي هاي عملي ارائه دهد. اين كنفرانسها معمولاً روي موضوعاتي مانند محتواي تعاملي ، بازاريابي مبتني بر حساب (ABM) و اظهارات قصد متمركز هستند.
همچنين برخي مطالعات موردي و برخي كميسيون ها براي مديران ارشد در صنعت B2B وجود دارد. سخنرانان اصلي سالهاي گذشته عبارتند از تامسين وبستر (استراتژيست و تهيه كننده TEDx) و تاد هنري (نويسنده طراحي گاه به گاه)
مفروضات – 25-26 فوريه 2021
جلسه استراتژي شبكه هاي اجتماعي يك نشست مجازي دو روزه است. اين جلسه تا حوالي ظهر به طول انجاميد ، اما هنوز هم انتظار مي رود كه پيشنهادهاي ارزشمندي ارائه دهد. سخنرانان عبارتند از: جان فردريك (مدير رسانه هاي اجتماعي نيك) ، اوپل براون وست هانسلي (معاون اجرايي تانويتي) و تيفاني ريورز (تيفاني ريورز) (مدير شبكه اجتماعي ، باشگاه دختران و پسران آمريكا).
قيمت بليط 699 دلار است اما براي صرفه جويي 300 دلار مي توانيد از يكي از تخفيفات اوليه استفاده كنيد. اين قيمت شامل دو روز دسترسي و دسترسي نامحدود به چهار گزارش چت است كه مي توانيد در هر زمان تماشا كنيد.
سن ديگو ، كاليفرنيا – 28 فوريه ، 1 مارس و 2 مارس 2021
اين يك كنفرانس عالي است كه براي كمك به بازاريابان و تأثيرگذاران با معرفي بهترين استراتژي هاي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي ارتقا capabilities توانايي هايشان ، در ايجاد تجارت خود كمك مي كند. بيشتر افراد در شركت هايي با كارمندان كمتر از 100 كار مي كنند.
سخنرانان مراسم سال گذشته شامل مايكل استيلسنر (بنيانگذار رسانه اجتماعي) ، آن هندلي (مدير ارشد بازاريابي MarketingProf) و چندين متخصص برجسته در فيس بوك ، اينستاگرام ، لينكدين و يوتيوب بودند. انتظار مي رود مجموعه امسال همين ارزش را داشته باشد.
قيمت كامل بليط 1697 دلار است اما گزينه هاي بليط ارزان تري نيز در دسترس هستند. همچنين مي توانيد فقط با 697 دلار آمريكا در رويدادهاي “تقريبا” شركت كنيد.
آنلاين-24-25 مارس 2021
در رويداد 2021 #DMWF در آمريكاي شمالي ، شركت كنندگان مي توانند انتظار داشته باشند كه پنج جلسه و بيش از 40 سخنران برگزار كنند. اين دستور كار براي حمايت از بازاريابان در مقابله با چالش ها و كمك به آنها براي برنامه ريزي و اجراي استراتژي هاي جديد كه بر مبارزات آينده آنها تأثير مي گذارد ، طراحي شده است.موضوعات تحت پوشش شامل بازاريابي م ،ثر ، بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي ، استراتژي برند ديجيتال ، فناوري برهم زننده ، تجارت الكترونيكي و تجربه كاربر است.
اگرچه شركت در اين رويداد رايگان است ، اما فقط براي متخصصان ارشد بازاريابي در ايالات متحده و مناطق همسايه كه شرايط ارائه را دارند ، رايگان است. كارشناسان ساير كشورها / مناطق مي توانند براي ساير رويدادهاي #DMWF در اين رويداد جهاني امسال اقدام كنند.
آنلاين – 3 تا 5 مه 2021
دنياي تبليغات بزرگترين كمپين تبليغاتي آنلاين جهان است. از بنيان گذاران گرفته تا پادكست ها ، بسياري از متخصصان مي توانند درباره نكات بازاريابي اينترنتي و ايده هاي ابتكاري به اشتراك گذاشته شده در جلسات پرسش و پاسخ بي درنگ اطلاعات بيشتري كسب كنند. در طول اين سه روز ، سخنراني ها و كارگاه هاي آموزشي براي كمك به شما در بهبود تجارت خود برگزار مي شود.
در رويداد 2020 مخاطبان مي توانند از سخنراناني مانند سر مارتين سورل ، مديرعامل گروه سرمايه A4 ، روري ساترلند ، معاون رئيس Ogilvy انگلستان و برنيس آلوير ، رئيس بازاريابي عملكرد در Canva بهره مند شوند. برخي از مباحث مورد بحث در رويداد 2021 شامل خريد رسانه ، سئو ، بازاريابي محتوا ، بهينه سازي تبديل و آينده تبليغات و بازاريابي وابسته است. بليط ها اكنون به فروش مي رسند و تخفيف هاي ويژه اي نيز براي پرندگان زودرس در نظر گرفته شده است.
هاليفاكس – ژوئن 2021
روز رسانه هاي اجتماعي هاليفاكس اولين كنفرانس سالانه بازاريابي رسانه هاي اجتماعي آتلانتيك در كانادا است. در طول كنفرانس يك روزه ، شركت كنندگان مي توانند روش هاي جديدي را براي مرتبط كردن اهداف تجاري با تلاش هاي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي بياموزند و درباره روندهاي عمده و تغييرات در صنعت اطلاعات بيشتري كسب كنند.
اين براي صاحبان مشاغل ، كارآفرينان و متخصصاني كه در نقش رسانه هاي اجتماعي كار مي كنند ايده آل است. به طور خلاصه ، هر كسي كه بخواهد ارتباطات خود را در شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي تقويت كند ، از آن بهره مند مي شود. بازاريابان مبتدي و پيشرفته ايده هاي جديد را كشف مي كنند و الهام بخش هستند.
فرانكفورت ، آلمان – 2 سپتامبر 2021
اجلاس بازاريابي رشد بزرگترين كنفرانس رشد و بهبود ديجيتال در اروپا است. اين طرح بر روي يك رويكرد انعطاف پذير مشتري مداري داده محور براي رشد پايدار تجارت متمركز است.
در رويداد امسال ، شركت كنندگان مي توانند حدود دوازده سخنراني به سبك TED داشته باشند. سخنرانان شامل Juste de Scheber (مدير عامل Spotify) ، ايرنه Weigel (طراح ارشد Booking.com) و كريستا Siden (بنيانگذار و مشاور ارشد KS Digital) هستند.
بالاترين قيمت بليط 1،959 يورو است و شامل استقبال از دن آريل ، سخنران اصلي كنفرانس ها و رويدادهاي اختصاصي است. با اين حال ، اگر جلسه را از دست داديد و سلام نكرديد ، فقط مي توانيد با پرداخت 799 يورو بليط تهيه كنيد.
سن ديگو ، كاليفرنيا-13-15 سپتامبر 2021
اجلاس حمل و نقل و تبديل براي اولين بار در سال 2009 برگزار شد. هزاران بازارياب از سراسر جهان براي درك آخرين روند بازاريابي ديجيتال و چگونگي عملكرد آنها گرد هم آمدند. ايجاد شده توسط رايان ديس ، مدير عامل و بنيانگذار DigitalMarketer.سخنرانان قبلي عبارتند از آرنولد شوارتزنگر (بله ، به تنهايي) ، راشل بل (بنيانگذار دانشگاه مربيگري آنلاين) و جي آبراهام (بنيانگذار و مديرعامل گروه آبراهام). اگرچه قيمت سال 2021 هنوز مشخص نيست ، اما قيمت بليط براي رويداد 2020 از 495 تا 2495 دلار است.
مكان و تاريخ هنوز مشخص نشده است
اگرچه Show Shake-Up Show يكي از تأثيرگذارترين فعاليت هاي بازاريابي در سال 2021 است ، اما طيف گسترده اي از موضوعات را پوشش مي دهد. در طول كنفرانس ، موضوعات سطح بالا مربوط به بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مورد بحث قرار خواهد گرفت ، به اين معني كه بازاريابان باتجربه اين امر را جدي مي گيرند.
در گذشته شركت هايي مانند Stackla ، Adobe Spark ، انجمن بازاريابي آمريكا و CreatorIQ همه در اين رويداد شركت كرده اند. سخنرانان قبلي شامل ناديا خميس (مدير اجرايي برنامه والدين) ، راشل كروپيتسكي (مدير استراتژي رسانه هاي اجتماعي در خانه تصادفي پنگوئن) و جيمز گرگسون (رهبر استوديوي اجتماعي لگو) هستند.
اگرچه قيمت سال 2021 هنوز مشخص نشده است ، اما قيمت بليط براي رويداد 2020 از 499 دلار به 799 دلار رسيده است.
مكان و تاريخ هنوز مشخص نشده است
از سال 2012 ، روز رسانه هاي اجتماعي سن ديگو يكي از مهمترين رويدادهاي روزانه رسانه هاي اجتماعي براي بازاريابان است. يكي از نكات جالب در مورد اين رويداد اين است كه لازم نيست سه روز كامل را از دست بدهيد. اگرچه اين اتفاق فقط براي يك روز افتاد ، ليستي از سخنرانان باتجربه در اختيار مخاطبان قرار گرفت. سخنرانان قبلي شامل اسكات آيرز (AgoraPulse) ، تيفاني ريورز (همچنين قرار است در كنفرانس استراتژي رسانه هاي اجتماعي سخنراني كنند) و بروس ايروينگ (بازاريابي هوشمند پيتزا).
مكان ها و تاريخ هاي مختلف
DigiMarCon بزرگترين نمايشگاه كنفرانس ، بازاريابي ديجيتال ، رسانه و تبليغات در جهان است. سالانه بيش از 33 جلسه در 13 كشور / منطقه برگزار مي شود.
اين كنفرانس ها به شركت كنندگان كمك مي كند تا شيوه هاي بازاريابي خود را بهبود بخشند و شامل طيف وسيعي از موضوعات منحصر به فرد از جمله بازاريابي از طريق ايميل ، بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي ، سئو ، بازاريابي محتوا ، دزدي دريايي براي رشد و استخدام هستند. مشتريان و ساير موارد. برخي از رهبران صنعت كه اخيراً در مورد فعاليت هاي خود صحبت كرده اند شامل كريستي اولسن (مايكروسافت) ، ديويد فالارم (HubSpot) ، مگان توث (NBC World) و اندي · Christodina (اندي كريستودينا) (Orbit Media Studio).
مكان ها و تاريخ هاي مختلف
هفته رسانه هاي اجتماعي يك رويداد جهاني است ، شما بايد در همه جوانب اينترنت شركت كرده و آنها را كشف كنيد. در جريان اين رويداد ، كارشناسان بازاريابي ديجيتال از سراسر جهان گرد هم آمدند تا ايده ها و استراتژي هايي را در مورد چگونگي بهبود تجارت به اشتراك بگذارند. اين مهمترين رويداد براي بازاريابي ديجيتال است كه تقريباً 75000 نفر در آن شركت مي كنند.
سخنرانان قبلي شامل جيمز لامون (مدير ارشد محتواي BuzzFeed انگلستان) ، پائولينا مصطفي (طراح محصولات Google) و موبي نظير (ما مدير ارشد استراتژي اجتماعي هستيم) هستند. در سال 2021 ، هفته رسانه هاي اجتماعي ميزبان سه رويداد مهم در نيويورك (4 تا 7 مه) ، لس آنجلس (29 ژوئن تا 1 ژوئيه) و لندن (26 تا 28 اكتبر) خواهد بود.از ديگر رويدادهاي جهاني برنامه ريزي شده براي سال 2021 مي توان به رويدادهايي در آفريقاي جنوبي ، سانتو دومينگو و مكزيكو سيتي اشاره كرد.
مكان ها و تاريخ هاي مختلف
اجلاس ديجيتال يك سري فعاليت ها با هدف رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي ديجيتال است. بلندگوها از مكاني به مكان ديگر متفاوت هستند ، اما قبلاً بلندگوهايي از استارتاپ هاي معروف و شركت هاي Fortune 500 داشتند.
تقويم 2021 شامل رويدادهاي مجازي ، شخصي و مختلط است. موضوعات مورد بحث شامل خلاقيت ، بازاريابي B2B ، شبكه هاي اجتماعي ، ايميل ماركتينگ و استراتژي وب سايت است. تاكنون انتظار مي رود اين رويداد شخصي در ماه ژوئن آغاز شود و اولين رويداد مجازي سه روزه از 24 تا 26 فوريه برگزار مي شود.
مكان و تاريخ هنوز مشخص نشده است
اگرچه بيشتر اين فعاليت هاي رسانه هاي اجتماعي به طيف گسترده اي از موضوعات بيشتر مربوط به بازاريابي ديجيتال متمركز هستند ، DC Podfest بازارهاي هدف بيشتري دارد. در طي اين رويداد چند روزه ، كاربران پادكست از سراسر جهان گرد هم آمدند و به تبادل نظر پرداختند. برخي از كارهاي گذشته شامل فناوري ميكروفن ، بهترين شيوه هاي بازاريابي پادكست و كسب درآمد است.
سمينارهاي عملي ، سخنرانان و پادكست هاي زنده وجود دارد. شركت كنندگان همچنين مي توانند با تأثيرگذار شبكه و پادكست ها در رويدادهاي اجتماعي ارتباط برقرار كنند. متأسفانه ، اگرچه حوادث سال 2020 به دليل همه گيري جهاني لغو شده است ، اما همه آنها در سال 2021 به عنوان رويدادهاي فرضي يا شخصي بازمي گردند.
لس آنجلس-22 مارس 2021
Listen In يكي ديگر از رويدادهاي حرفه اي رسانه هاي اجتماعي براي حرفه اي ها در صنعت پادكست اجتماعي است. با اين حال ، تصميم گيرندگان در تيم هاي بازاريابي شركتي و بازارهاي نوظهور نيز بينش هاي قابل تنظيم و عملي را بسيار مفيد مي دانند.
Sarah Koenig (Sarah Koenig) موضوع كنفرانس 2021 خواهد بود.او مجري و خالق مجموعه پادكست هاي برنده جايزه است كه بيش از 420 ميليون بار بارگيري شده است. در اين كنفرانس سخنراناني از شركت هايي كه پادكست هايي را با موفقيت راه اندازي كرده اند يا از رسانه ها به عنوان فرصت تبليغات استفاده مي كنند دعوت مي شود.