ترابي فرشته نجات پرسپوليس/ شاگردان يحيي در تاجيكستان جشن صعود گرفتند

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

ترابي فرشته نجات پرسپوليس/ شاگردان يحيي در تاجيكستان جشن صعود گرفتند

۵ بازديد

به گزارش مجله آنلاين ؛ تيم هاي فوتبال پرسپوليس سيلان و استقلال تاجيكستان امروز از ساعت 19:30 وارد مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در تاجيكستان شدند و پرسپوليس با يك گل مهديتراوي راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. بازي با حمله گسترده به پرسپوليس آغاز شد و تيم گورهمادي در دقايق ابتدايي بازي …

ترابي فرشته نجات پرسپوليس/ شاگردان يحيي در تاجيكستان جشن صعود گرفتند https://online-mag.ir/2021/09/ترابي-فرشته-نجات-پرسپوليس-شاگردان-يحي/ Wed, 15 Sep 2021 00:12:17 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/09/ترابي-فرشته-نجات-پرسپوليس-شاگردان-يحي/ به گزارش مجله آنلاين ؛ تيم هاي فوتبال پرسپوليس سيلان و استقلال تاجيكستان امروز از ساعت 19:30 وارد مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در تاجيكستان شدند و پرسپوليس با يك گل مهديتراوي راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. بازي با حمله گسترده به پرسپوليس آغاز شد و تيم گورهمادي در دقايق ابتدايي بازي …

به گزارش مجله آنلاين ؛ تيم هاي فوتبال پرسپوليس سيلان و استقلال تاجيكستان امروز از ساعت 19:30 وارد مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در تاجيكستان شدند و پرسپوليس با يك گل مهديتراوي راهي مرحله يك چهارم نهايي شد.

بازي با حمله گسترده به پرسپوليس آغاز شد و تيم گورهمادي در دقايق ابتدايي بازي چندين بار توپ را به دروازه استقلال فرستاد. خط دفاعي تيم ميزبان به دفع حمله پرسپوليس توجه كرد و از موقعيت جدي جلوگيري كرد. اولين ضربه به سمت دروازه توسط مهاجم تاجيك در دقيقه 15 زده شد. مهاجم تاجيك به راحتي تحت اختيار حامد لك قرار گرفت و موج بعدي حملات پرسپوليس آغاز شد. در دقيقه 28 مهدي ترابي ضربه ايستگاهي اين تيم را براي مهدي عبدي ارسال كرد كه در شوت زدن موفق نشد. در دقيقه 39 حامد لك ضربه كرنر دروازه پرسپوليس و ضربه سر حنانف را مهار كرد. هيچ اتفاق خاصي رخ نداد تا نيمه اول با تساوي به پايان رسيد.

777

در نيمه دوم تيم ياهويا گورهمادي از همان رويه نيمه اول استفاده كرد تا با چرخاندن توپ و نفوذ از جناحين دروازه حريف را هدف قرار دهد اما چون نتوانستند به دروازه برسند ، سرمربي قرمزها پاكودل و آركاسيل را قرار داد. با ارسال ، مي توانيد قدرت حمله تيم او را افزايش دهيد. با توجه به حضور اين دو بازيكن ، شرايط در پرسپوليس متفاوت بود و اين تيم حمله وسيع تري به دروازه ميزبان انجام داد اما اين حملات براي رسيدن به خواسته تيم كافي است.اين مساله به اندازه سمي نبود. شايد پرسپوليس در دقيقه 89 يك گل به ثمر برساند اما ضربه مهدي ترابي مدافع استقلال از خط دروازه برگشت و حمله ايران به جايي نرسيد. سرانجام در دقيقه 90 مهدي ترابي هواداران پرسپوليس را نرم كرد و با ضربه پاي چپ از گوشه محوطه جريمه دروازه حريف را باز كرد. در نتيجه قرمزهاي ايران يك گل پيروزي و تاجيكستان به ثمر رساندند.

ویزای سفر به تاجیکستان

از اول ژوئن سال ۲۰۱۶ صدور ویزای الکترونیکی شروع شده است. ویزای توریستی کشور تاجیکستان یک ویزای یکبار ورود است و پس از خروج نیاز به اخذ مجدد ویزا بوده و شرایط تمدید برای همان ویزا به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. کسانی که ویزای توریستی کشور تاجیکستان را اخذ کرده‌اند می‌توانند ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند.

درخواست اولیه برای ویزای توریستی کشور تاجیکستان صورت می‌گیرد و پس از آن ۷۲ ساعت زمان نیاز است که به درخواست پاسخ داده شود. نیاز است که متقاضی ارزش ۵۰ یورویی را بخش سفارت ارائه دهد.

غذاهای سنتی تاجیکستان

۱- آشپزی شش کباب با گوشت (Shish Kebabs)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.