منابع | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

منابع | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

۵ بازديد

منابع | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

ما اغلب گفته ايم كه دو نوع سازنده پلتفرم بازاريابي تأثيرگذار وجود دارد: كساني كه يك صنعت را يافته اند و نياز به نرم افزاري براي رفع آن دارند. و كساني كه شاهد رشد صنعت بوده اند و مي خواهند از آن كسب درآمد كنند. اكنون مي توانيم نوع سوم خالق را اضافه كنيم: كساني …

منابع | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار https://hillbilly.ir/منابع-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-نرم-افزار/ https://hillbilly.ir/منابع-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-نرم-افزار/#respond Tue, 12 Oct 2021 11:34:28 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/منابع-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-نرم-افزار/

منابع | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

ما اغلب گفته ايم كه دو نوع سازنده پلتفرم بازاريابي تأثيرگذار وجود دارد: كساني كه يك صنعت را يافته اند و نياز به نرم افزاري براي رفع آن دارند. و كساني كه شاهد رشد صنعت بوده اند و مي خواهند از آن كسب درآمد كنند. اكنون مي توانيم نوع سوم خالق را اضافه كنيم: كساني …

منابع | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

منابع | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "منابع | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

ما اغلب گفته ايم كه دو نوع سازنده پلتفرم بازاريابي تأثيرگذار وجود دارد: كساني كه يك صنعت را يافته اند و نياز به نرم افزاري براي رفع آن دارند. و كساني كه شاهد رشد صنعت بوده اند و مي خواهند از آن كسب درآمد كنند. اكنون مي توانيم نوع سوم خالق را اضافه كنيم: كساني كه بستري را ايجاد كرده اند كه ارتباطي با بازاريابي تأثيرگذار ندارد ، اما همچنان نيازهاي همان شركت را برطرف مي كند.

مرجع متعلق به اين گروه سوم است. اين پلت فرم در سال 2015 تأسيس شد و در مورد نيازهاي بازاريابي صحبت كرد ، نه احترام به اينفلوئنسرها. در عوض ، به مارك ها كمك مي كند تا شبكه هاي بازاريابي وابسته بزرگي را ايجاد و مديريت كنند ، بر هزاران مبادلات تجاري ايجاد شده نظارت كنند ، پرداخت ها را انجام دهند و سهولت بيشتري نسبت به مديريت همه چيز در يك صفحه گسترده Excel ارائه دهند. معلوم است؟ يكي كه مي گويد “ديگر بشقاب با بشقاب!” مانترا چهار و پنج سال پيش در فضاي بازاريابي تأثيرگذار نقش بسزايي داشت.

پيشرفت قابل توجهي است. به هر حال ، همكاران معمولاً افرادي هستند كه ممكن است داراي وب سايت محافظت شده و حساب هاي اجتماعي عالي باشند. اما خرده فروشان نزديك به جاي همكاري با مارك ها براي ايجاد كمپين و تبليغات داخلي در ازاي قيمت ، از پيش پرداخت (و تلاش هاي همكاري) در ازاي دريافت كميسيون در مورد خيانت همه معاملات كه مسئول آنها بودند اجتناب كرده اند. با مشاركت بيشتر پلتفرم اينفلوئنسر در تجارت الكترونيكي ، مرز بين شركا و بنيانگذاران به طور فزاينده اي محو مي شود و از كمپين هاي ساده “آگاهي” براي پيشبرد فروش عبور مي كند. در حالي كه اين پلتفرم ها براي تبديل كمپين هاي بازاريابي به ابزارهاي بازاريابي خود عمل مي كنند ، پلتفرم هايي مانند Refersion واقعاً نياز به افزودن كلمه “influencer” به نسخه خود براي ايجاد يك انتقال مشابه داشتند.

البته ، مراجعات بيش از نوآوري در برند براي بهبود جذابيت بازاريابان تأثيرگذار انجام شده است. آنها با Upfluence ، #paid و Cohley مقدمه اي را در ليست برنامه ها و سيستم عامل هاي شگفت انگيز خود كه مي توانند به آنها متصل شوند ، ايجاد كرده اند. آنها به دنبال استفاده هاي خاص از اينفلوئنسر ، مانند چشم انداز و مديريت كمپين هستند تا در به روزرساني هاي بعدي نيز گنجانده شوند. اما بازاريابان مجبور نيستند منتظر آن باشند تا شروع به گسترش برنامه هاي وابسته و تأثيرگذار خود كنند. مرجع قبلاً پوشش داده شده است.

مرور:

قيمت گذاري

دو طرح مختلف توسط Refersion ارائه شده است: يكي با محدوديت و ديگري بدون محدوديت.

  • حرفه اي ، 89 دلار در ماه – شما مي توانيد شركا و موسسان نامحدودي در ليست خود داشته باشيد ، اما محدود به رديابي 130 فروش اول در ماه هستيد. توابع اضافي شامل ايجاد كميسيون از SKU يا محصولات است. پيگيري فروش از طريق پيوندهاي ارجاع ، كد كوپن ، ايميل و SKU ؛ و معرفي تمرين
  • شركت ، قيمت ويژه – همه موارد فوق ، با نظارت نامحدود بازاريابي وابسته ، به علاوه خدمات حرفه اي (در حال اجرا ، مدير حساب اختصاصي) ، پشتيباني چند فروشگاه ، توسعه شخصي ، شمع هاي سفيد.

جزئيات

اين ارجاع ، بيش از هر چيز ، يك پلت فرم بازاريابي و بازاريابي تأثيرگذار است ، كه آن را شايسته يك نام تجاري تجارت الكترونيكي مي كند. اين بسيار واضح است هنگامي كه براي قرار دادن چيزي وارد مي شويد و يكي از اولين كارهايي كه بايد انجام دهيد اين است كه با راه حل تجارت الكترونيكي خود مشاركت كنيد. آنها آماده ساختن برنامه هايي هستند كه با Shopify ، BigCommerce ، WooCommerce ، Magent ، Stripe و Chargebee ادغام مي شوند. ساير سيستم عامل هاي تجارت الكترونيك نياز به ادغام ويژه با API Refernions دارند. برخلاف برنامه هاي موجود ، با اين گزينه چند دقيقه آماده اجرا نخواهيد بود ، اما در تاريكي نيز رها نخواهيد شد.

هنگامي كه تركيب را تنظيم كرديد ، وقت آن است كه شركاي خود و بنيانگذاران خود را وارد كنيد (از اينجا به بعد ، همه فقط تحت تأثير قرار خواهند گرفت ، به خصوص از آنجا كه اين سايت به عنوان مركز بازاريابي وابسته ناميده نمي شود) در اين پلت فرم. اگر قبلاً اينفلوئنسر نداريد و به هيچ پلت فرم IM ديگري متعهد نبوده ايد ، ايده خوبي است كه به دنبال مواردي باشيد كه به راحتي با Refersion مرتبط هستند: Upfluence ، #paid و Cohley. همچنين مي توانيد از بازار Refersion استفاده كنيد ، كه مانند هر بازار تأثيرگذار كار مي كند – شما يك كمپين (با نام “سرويس” در اينجا) با جزئيات آنچه شما نياز داريد و چه مبلغي را پرداخت مي كنيد ، منتشر مي كنيد و منتظر مي مانيد تا افراد براي مشاركت درخواست كنند. به جاي پرداخت ، ما يك پيوند و يك كد كوپن را به اشتراك مي گذاريم كه قابل مشاهده است. اين پلتفرم همچنين شما را در صفحه فرود مربوطه قرار مي دهد ، كه مي توانيد آن را در وب سايت شركت خود پيدا كنيد.

اين پيوندها و كدها – به همراه آدرس هاي ايميل و SKU هاي محصول – پول زيادي در اين پلت فرم است. درست مانند پرداخت دلار ، شما بايد به آرامي پيشنهاد خود را به مناسب ترين شكل براي هر اسپرد تنظيم كنيد. اين متغير يكي از نكات برجسته Refersion است ، زيرا شما به گونه اي درگير همه چيز نيستيد. هرجا كه فكر مي كنيد مناسب است مي توانيد كميسيون نرخ ثابت بدهيد-و خواهيد داد. اما شما همچنين مي توانيد با افزايش اين نرخ ها با افزايش حجم فروش ، به تأثيرگذاران انگيزه دهيد. شما مي توانيد يك سيستم مبتني بر كميسيون را با نمايش جزئيات به همان اندازه كه مي توانيد به راحتي بگوييد “5٪ در سراسر صفحه!”

علاوه بر توانايي ايجاد پاداش هاي ارجاعي ساده ، مي توان پيشنهادات را طوري ترتيب داد كه تبديل ها بايد شرايطي را داشته باشند كه پرداخت شده تلقي شود. توصيه هايي براي اطمينان از اين كه معاملات مورد نياز آنها با اين شرايط مطابقت دارد ، ايجاد مي شود. در غير اين صورت ، اين معاملات هنوز در سيستم باقي مي مانند ، حتي اگر ناكارآمد شناخته شوند. به نظر مي رسد چنين معامله بزرگي است ، اما شامل معاملات بي وجدان يك تصميم بسيار عاقلانه است. در برخي موارد ، كسي تعجب مي كند كه چرا براي فروش دستمزد نمي گيرند و اين برنامه پاسخ اين سال را خواهد داشت. حتي بهتر ، Refersion پورتالي براي افراد تأثيرگذار ايجاد كرده است ، و آنها خودشان اين موارد را مشاهده خواهند كرد.

اما به اندازه كافي در مورد پرداخت هايي كه پرداخت نمي شود ، اجازه دهيد در مورد آن صحبت كنيم. هيچ سيستمي در بخش پرداخت وجود ندارد كه خطرناك است. آنها گفتند يكي توسعه يافته است ، اما توضيح نمي دهد كه چرا محصولي كه براي ساده سازي مديريت پرداخت طراحي شده است ، سيستم پرداخت اختصاصي ندارد؟ راحت ترين راه اين است كه از طريق Paypal پرداخت كنيد يا براي پرداخت ACH به Paylines Rail بپيونديد. كارتهاي هديه ديجيتالي نيز مي توانند از اين پلتفرم صادر شوند. يا مي توانيد به هر طريقي كه دوست داريد پرداخت كنيد ، و سپس به طور دستي ميزان بدهي خود را در بخش Refernion تنظيم كنيد.

و در نهايت ، گزارش ارجاع وجود دارد كه همه بر فروش متمركز شده است. شما مي توانيد داده ها را از زواياي مختلف مشاهده كنيد-قبل از ارسال ، يك فيلتر پيش گزارش وجود دارد ، اما همچنين مي توانيد يك گزارش سفارشي از تيم Refernion بخوانيد تا داده ها را به روش هاي مختلف بخواند (اگرچه اينها نيز در نهايت روش هاي متفاوتي هستند) براي پيدا كردن داده هاي مشابه: تجارت). تجزيه و تحليل برخي از مخاطبان هنگام جستجوي الگوهايي در مورد اينكه چرا يا چرا برخي از كمپين ها بهتر از بقيه هستند مي تواند بسيار مفيد باشد.

اين فقط در مورد پوشش گردش كار Refersion است ، و جنبه ديگري نيز وجود دارد كه مي خواهم در مورد قابليت ها و مفيد بودن آن اشاره كنم. اين پلتفرم انواع كتابخانه هاي داخلي را نگهداري مي كند-اينها دارايي هاي بصري هستند كه توسط مروج شما در قالب تبليغات بنري استفاده مي شود تا به عنوان وابسته در وب سايت خود يا فضاي پيوند در بيوگرافي در وب سايت عمل كند. رسانه هاي اجتماعي. اين ويژگي ها در بستر Refersion مديريت مي شوند و مارك ها مي توانند هر تغييري را كه مي خواهند در آنها ايجاد كنند ، مانند به روز رساني تبليغات خود با تخفيف براي تعطيلات آينده. با تبديل آگهي در بستر ، آن را به وب سايت تأثيرگذار تبديل مي كند. همه سيستم هاي كميسيون شكسته باقي مي مانند و هيچ اقدامي براي ورود به اين كمپين انجام نمي دهند: آنها قبلاً درگير شده اند. ويژگي هاي بسيار بيشتري نسبت به طراحي بيشتر براي بهبود تجربه و افزايش فروش وجود دارد-اين يكي از نكات برجسته است.

نتيجه

هجوم ارجاعات به صنعت بازاريابي تأثيرگذار بدون هيچ افتخار و تعريف و تمجيدي صورت مي گيرد و غيره. آنها به دليل هويت خود شناخته شده اند و همچنان راه حل هاي بازاريابي خواهند بود. مهمترين فعاليت در اين زمينه ، پر كردن نيازهاي بازارياب تأثيرگذار است و نيازي به تكرار آن با حماقت اضافي نيست. به جاي كار بر روي يك پلت فرم برنامه ، آنها شكل جديدي از آنچه كه پلت فرم بازاريابي بايد داشته باشد ايجاد كرده اند. توانايي مديريت شبكه مخاطبين در چنين سطحي چيزي است كه هيچ پلتفرم اينفلوئنسر ديگري ايجاد نكرده است. اما چيزي به من مي گويد كه آنها به زودي اين كار را انجام مي دهند تا بهتر با Refersion رقابت كنند.

https://hillbilly.ir/منابع-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-نرم-افزار/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.