سئو و رسانه هاي اجتماعي؟

به خبرنامه اختصاصي برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

سئو و رسانه هاي اجتماعي؟

۹ بازديد

سئو و رسانه هاي اجتماعي؟

به عنوان يك بازارياب اينترنتي، شما در انتخاب نحوه استفاده از آن در تبليغات مشكل داريد. آنها زياد هستند و هر كدام مزايا و معايب خود را دارند. اما مهم است كه يك ديد كلي از دنياي تجارت داشته باشيد زيرا به شما كمك مي كند تا گزينه هاي موجود را دسته بندي كنيد و …

سئو و رسانه هاي اجتماعي؟ https://hillbilly.ir/سئو-و-رسانه-هاي-اجتماعي؟/ https://hillbilly.ir/سئو-و-رسانه-هاي-اجتماعي؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 25 Nov 2021 22:36:10 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18548

سئو و رسانه هاي اجتماعي؟

به عنوان يك بازارياب اينترنتي، شما در انتخاب نحوه استفاده از آن در تبليغات مشكل داريد. آنها زياد هستند و هر كدام مزايا و معايب خود را دارند. اما مهم است كه يك ديد كلي از دنياي تجارت داشته باشيد زيرا به شما كمك مي كند تا گزينه هاي موجود را دسته بندي كنيد و …

سئو و رسانه هاي اجتماعي؟

به عنوان يك بازارياب اينترنتي، شما در انتخاب نحوه استفاده از آن در تبليغات مشكل داريد. آنها زياد هستند و هر كدام مزايا و معايب خود را دارند. اما مهم است كه يك ديد كلي از دنياي تجارت داشته باشيد زيرا به شما كمك مي كند تا گزينه هاي موجود را دسته بندي كنيد و قبل از اينكه استراتژي معاملاتي خود را ارائه كنيد، نقاط قوت هر كدام را درك كنيد.

بياييد نگاهي به دو حوزه اصلي بيندازيم: موتورهاي جستجو و رسانه هاي اجتماعي.

موتورهاي جستجو

اينكه آنها به دليل حضور جهاني خود اولين مسير تجاري بودند، مسلم نيست. اين اولين ايستگاه براي افرادي است كه به دنبال چيزي زير آفتاب هستند. پوشش جهاني 92 درصد است، يعني 92 نفر از 100 نفر در سايت از آنها استفاده مي كنند. اين بازار تحت سلطه گوگل (65 درصد) و پس از آن ياهو (12 درصد) و مايكروسافت بينگ (10 درصد) قرار دارد. با بررسي بيشتر، گزينه هاي بازاريابي موتورهاي جستجو دو دسته هستند – SEO و PPC.

سئو (بهينه سازي موتور جستجو)

اينها محصولات ارگانيك بر اساس كلمات كليدي جستجوي كاربر و بر اساس تعدادي از عوامل در وب سايت شما يا خارج از وب سايت شما هستند. اگرچه براي رتبه‌بندي وب‌سايت‌تان در موتورهاي جستجو و رسيدن به رتبه‌هاي برتر، تلاش زيادي مي‌طلبد، اما اگر اين كار را انجام دهيد، هيچ چيز به كسب‌وكار شما بهتر نشان نمي‌دهد. شما براي دريافت اين ليست هزينه اي نمي پردازيد زيرا به شايستگي مي رسيد. بهترين بخش اين است كه مي توان از آن با ليزر براي هدف قرار دادن بازار شما بر اساس جغرافيا و زمان استفاده كرد.

PPC (پرداخت به ازاي كليك)

يك راه سريع‌تر براي ورود به فهرست‌هاي جستجو، استفاده از تبليغات حمايت‌شده در جايي است كه براي تبليغات پرداخت مي‌كنيد. اين مي تواند PPC باشد كه در آن هر بار كه كاربر روي تبليغ شما كليك مي كند، پرداخت مي كنيد يا PPM كه براي مدت زمان مشخصي از زماني كه تبليغ در شبكه محتواي شما نمايش داده مي شود به شما پرداخت مي شود. PPC بسيار موثرتر از PPM است زيرا مخاطبان مشتاقي را كه به دنبال محصولات و خدمات هستند هدف قرار مي دهد. تبليغات PPM در وب سايت هايي با محتواي مرتبط با تبليغات شما قرار مي گيرند تا كاربران نتوانند آنها را جستجو كنند.

كه ما را به رسانه بزرگ بعدي مي رساند كه در آن وب سايت ها به معناي واقعي كلمه در حال انفجار هستند و چالش بزرگي را براي موتورهاي جستجو در نبرد براي برتري تجاري ايجاد مي كنند. بله، دنياي رسانه هاي اجتماعي در حال رونق است.

رسانه هاي اجتماعي

آمارها نشان مي دهد كه مردم اغلب زمان بيشتري را در رسانه هاي اجتماعي نسبت به موتورهاي جستجو يا ايميل صرف مي كنند. اما آيا اين آنها را به گزينه هاي قابل دوام به عنوان كمپين هاي بازاريابي تبديل كرده است؟ پاسخ طنين انداز است. جذابيت رسانه هاي اجتماعي اين است كه بستري را براي افراد همفكر فراهم كند تا با هم گرد هم آيند كه حس اجتماع را ايجاد كند. ماهيت ويروس در تعامل بين افراد و گروه ها به اين دستگاه قدرت باورنكردني مي دهد. به اين موارد، امكان هدف قرار دادن بازار بر اساس عوامل جمعيت شناختي مانند سن، جنسيت، دوست داشتن و دوست نداشتن، شركت يا موقعيت اجتماعي كاري است كه موتورهاي جستجو نمي توانند انجام دهند.

فيس بوك با بيش از 500 ميليون كاربر در سراسر جهان سر و گردن بالاتر از رقباي اين پلتفرم است. ديگر بازيگران اصلي در اين زمينه عبارتند از MySpace، Twitter (يك سايت وبلاگ نويسي كوچك) و LinkedIn (بيشتر بر روي شبكه هاي حرفه اي متمركز شده است). بيشتر رسانه‌هاي اجتماعي تبليغات پولي (PPC/PPM) نيز دارند، اما بيشتر شبيه يك شبكه محتوايي مرتبط با موتورهاي جستجو هستند. اما به سرعت در حال تغيير است و به همين دليل است كه براي موتورهاي جستجو چالش سختي است.

مرزها محو شده اند

به اين معنا كه تمايز بين موتورهاي جستجو و رسانه‌هاي اجتماعي به طور فزاينده‌اي مبهم مي‌شود، زيرا هر بازيكن شكاف‌هاي گمشده در مجموعه‌هاي خود را پر مي‌كند. نمونه‌اي از آن خريد سايت اشتراك‌گذاري ويديو توسط گوگل است كه قابليت‌هاي جستجوي ويديو و ويژگي‌هاي Web 2.0 را علاوه بر دسترسي آنها به رسانه‌هاي اجتماعي با Buzz، گسترش مي‌دهد.

نكته كليدي هماهنگ كردن بهينه سازي موتورهاي جستجو و رسانه هاي اجتماعي، ايجاد بالاترين همكاري ممكن بين اين دو از طريق يك رويكرد تركيبي است. بهينه سازي موتور جستجو نه تنها به شما كمك مي كند تا وب سايت خود را ارتقا دهيد، بلكه به شما كمك مي كند تا محتواي رسانه هاي اجتماعي خود را نيز تبليغ كنيد. وب سايت و رسانه هاي اجتماعي شما براي ساختن وب سايت شما با يكديگر همكاري مي كنند و سئو به شما كمك مي كند تا حضور خود را در اينترنت بفروشيد. و برعكس، رسانه هاي اجتماعي به تلاش هاي سئوي شما با فاكتورهاي خارج از صفحه كه قبلا بحث شد كمك مي كند. در نتيجه، هم موتورهاي جستجو و هم رسانه هاي اجتماعي براي هر استراتژي بازاريابي اينترنتي ضروري هستند و اگر به يكي از آنها نگاه نكنيد، در بازار بزرگ گم خواهيد شد.

براي اطلاعات بيشتر سئو و رسانه هاي اجتماعي طنز محمد را دنبال كنيد.

https://hillbilly.ir/سئو-و-رسانه-هاي-اجتماعي؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.